2020-05-07, 14:28
Medlem
Citat:
Samhällsnytt har tagit del av ett videoklipp som uppges visa en skjutning i det invandrardominerade och så kallade särskilt utsatta området Gottsunda i Uppsala. I samband med skjutningen hörs männen samtala på ett utländskt språk men även skrika ”fucking horungar”.

Enligt en källa till Samhällsnytt ska händelsen vara den skottlossning som ägde rum den 17 augusti vid Bandstolsvägen i den tidigare lugna universitetsstaden.

Källa: Samnytt.se

Video: Klicka här - rulla ned på sidan för att se videon.

Samnytt har tydligen kommit över en video från gangster-orten Gottsunda i Uppsala. I videon kan man se hur en flock icke-svenskar springer omkring och flyr fältet, kriget, då det är vild skottlossning.

Den bisarra scenen sägs ha utspelat sig i samband med ett bröllop.

Att diskutera...
*Hur ska polisen klara av att lösa dessa extrema våldstrender?
*Kommer polisen någonsin kunna få bukt på problemen, eller blir det en för stor utgiftpost?
*Tror ni att detta vilda västern kommer sluta någonsin?
*Vad tycker ni om videon?
Citera
2020-05-07, 15:02
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandetiger
Samnytt har tydligen kommit över en video från gangster-orten Gottsunda i Uppsala. I videon kan man se hur en flock icke-svenskar springer omkring och flyr fältet, kriget, då det är vild skottlossning.

Den bisarra scenen sägs ha utspelat sig i samband med ett bröllop.

Att diskutera...
*Hur ska polisen klara av att lösa dessa extrema våldstrender?
*Kommer polisen någonsin kunna få bukt på problemen, eller blir det en för stor utgiftpost?
*Tror ni att detta vilda västern kommer sluta någonsin?
*Vad tycker ni om videon?

PK kommer aldrig få bukt med denna typ av problem. Tvärtom kommer de att öka så länge som PK fortsätter att driva på de kravlösa mansinvandringen.

Det första steget för att få ordning i de dysfunktionella områdena, och i Sverige som helhet, är att avskaffa asylrätten. Därigenom stryps tillflödet av dessa charmiga sydländska män. Samtidigt ska vi göra folk av dem som det går att göra folk av. För övriga går åren, och till slut upphör de att vara folkbokförda här i landet, och vi ska aldrig ha dem tillbaka.
Citera
2020-05-07, 15:14
Medlem
Jag tycker videon var för jävligt dålig. Massa blänk från fönstret framför linsen, allt är filmat snett, som om filmaren hukat sig ner. Sedan är det ur samma vinkel hela tiden. Jag hade förväntat mig från olika vinklar och maffigare ljud från smällarna.
Ljussättningen var även den dålig
Handlingen var urusel.
Det framkom inte heller vem som gjort textningen.
Inte heller framkom det vilka skådespelarna var.

Lösningen är enkel. Att man tar bort polisen från området och fortsätter befolkningsutbytet.
Citera
2020-05-07, 15:44
Medlem
Franssonss avatar
Jag såg filmen men ser inte problemet. Någon ropar och någon skjuter, men vadå då..?
Hur skulle det kunna påverka folk som inte har med saken att göra?
Citera
2020-05-07, 17:57
Medlem
Återigen är man missnöjd över filmens kvalite när man trycker in sig på en tråd med namn (video) ....
Citera
2020-05-07, 22:39
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franssons
Jag såg filmen men ser inte problemet. Någon ropar och någon skjuter, men vadå då..?
Hur skulle det kunna påverka folk som inte har med saken att göra?

Det skulle kunna påverka folk, som inte har med saken att göra - om de blev träffade av en förlupen kula och avled.
Citera
2020-05-08, 11:59
Medlem
Franssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Det skulle kunna påverka folk, som inte har med saken att göra - om de blev träffade av en förlupen kula och avled.
Teoretiskt sett ja men i verkligheten är den risken mindre än att blixten ska slå ner i huvudet på en. Så länge de inte skjuter på mig kan jag inte bry mig mindre. Värre är i så fall barn som lyser med laser i ögonen på random folk och inte fattar allvaret. Alla vet att pistolkulor är farliga så där är risken att någon oskyldig träffas nästintill obefintlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in