Läckta bilder visar den kända artisten Einar misshandlad och förnedrad. Bilderna verkar vara nya men kan även vara gamla. Har spridits falska rykten om honom innan också. Någon som har mer info?
En svensk rappare misstänks ha blivit misshandlad. Incidenten ska ha inträffat utomhus i en förort till Stockholm.
Nu sprids filmklipp på händelsen på Instagram. På flera olika konton finns videoklipp där det syns hur artisten får sparkar och slag mot kroppen. De misstänkta gärningsmännen ska även ha kissat på mannen.
"Nils Kurt Erik Einar Grönberg, mer känd under artistnamnet Einár, född 5 september 2002, är en svensk gangstarappare...Einár är son till Erik Grönberg och skådespelerskan Lena Nilsson."
Eftersom han är rappare så förutsätter jag att han ofta umgås i ganska ljusskygga kretsar.
Rätta mig om jag har fel men kriminella människor och pundare brukar dras till denna extremt värdelösa musikstil.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!