Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Var säger hyresvärden och tidigare hyresgäst det?
Jag ser att hyresvärden kommenterar att den tidigare hyresgästen hade tillgång till lägenheten en månad efter avflytt - men har inte hittat att han tillfrågas om renovering.
Jag tror inte heller att det är en spis man ser på bilden utan att det kan handla om någon annan form av vitvara eller liknande.
Edit
Det framkommer väl dessutom att de visst rört sig utanför lägenheten. De hämtar ju saker i Einars hem.
Har du ens läst fupen?
Hyresgästen säger det på sidorna jag nämnde i tidigare inlägg. 106-108...
"Foto från kök, Ängsholmsgränd 57, lgh 1001 (foto 2): I samtal med de nuvarande hyresgästerna på adressen, Ängsholmsgränd 57 lgh 1001, framkom det att de flyttade in i april 2020 och att de inte har förändrat/renoverat köket alls. (Se pm "husrannsakan Ängsholmsgränd 57"). Slutsats: Jämför man bakgrunden på foto 1 och foto 2 kan man dra slutsaten att filmen inte har spelats in på Ängsholmsgränd 57 lgh 1001 då interiören på de två fotona skiljer sig markant."
Dom som utförde förnedringen har ju även fotat allt som användes vid förnedringen innan, klänningen, stringen, kopplet osv. Det finns ingen bild på någon Dildo.
Visst, man kan inte säga att det inte har hänt, men det är högst osannolikt att det skulle vara Einar på den här filmen. Troligare bara någon random bögporrfilm som dom använt sig av vid spridningen.