2021-04-02, 15:45
Medlem
Revejs avatar
Vem hade vunnit i ett slagsmål mellan Einar och Yasin?
Känns som att Einar hade kunnat dra nytta av sin tyngd och enkelt kunnat strypa ut Yasin. Eller?
2021-04-02, 15:54
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Känns som att Einar hade kunnat dra nytta av sin tyngd och enkelt kunnat strypa ut Yasin. Eller?
Helt klart Einar. Jag är rätt säker på att en somalier aldrig vunnit en 1on1 någonsin.
2021-04-02, 16:09
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitten
Du glömde en viktig summa, som Yasin måste dra av från sina inkomster. Han måste betala en djävla massa för alla fake likes han har fått p Spotify.

Ja, och för spelningarna. En del spelningar kommer säkert från några förvirrade faktiska lyssnare, men merparten är ju köpta spelningar som sköts via botnets.
2021-04-02, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Känns oviktigt vad Einar gjorde som du kunde se om man ska prata om hur Einar reagerade, tycker du inte? iom att du säger öppet antar jag du inte stog brevid och tittade på.

Hoppades på att någon kunde fylla i hur han hanterat det tills att det blev offentligt. Något i den stilen var min poäng
2021-04-02, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Helt klart Einar. Jag är rätt säker på att en somalier aldrig vunnit en 1on1 någonsin.

Jag vete fan alltså. om det blir en nedtagning kan benrangel få till en armlås eller triangle choke. Hursomhelst hade betalat för att se det där
2021-04-02, 16:50
Medlem
Nu är guldtandsnegern ute manaloguldtand la upp pp instagram. Problem för haval och yasin nu?
2021-04-02, 17:01
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Nu är guldtandsnegern ute manaloguldtand la upp pp instagram. Problem för haval och yasin nu?

Einar har alltså sökt skydd hos honom?
2021-04-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Einar har alltså sökt skydd hos honom?

Han hade det innan iaf
2021-04-02, 17:05
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Han hade det innan iaf

Okej. Ja han betalar nog bra 😃
2021-04-02, 18:28
Medlem
GRlSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Tolkar det som att de är rika på låtar (alltså tjänar endast pengar på att vara artist)

= Han själv är rik och snackar om båtar dvs tjänar stora pengar på att vara kriminell på riktig och inte bara i sina låtar.

Borde vara "rika FRÅN låtar" då. Konstig "diss" att påstå att de blir rika från sina låtar och att du själv är kriminell
2021-04-02, 18:53
Medlem
Shejkens avatar
Citat:

Han gömmer sig i somalia.... Internationellt efterlyst, häktad i sin frånvaro.
Somalia har inget utlämningsavtal med Sverige.
Sverige saknar ambasad i somalia (vilket i sig är förbryllande med tanke hur många somalier vi har här).

Smart drag av guldtanden.
2021-04-02, 18:57
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Han gömmer sig i somalia.... Internationellt efterlyst, häktad i sin frånvaro.
Somalia har inget utlämningsavtal med Sverige.
Sverige saknar ambasad i somalia (vilket i sig är förbryllande med tanke hur många somalier vi har här).

Smart drag av guldtanden.

Vad är han efterlyst för?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in