2021-03-25, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
som sakt dessa rappare från västerort är skitsnackare utan dree low som går rakt på sak. Yasin är en luffare på 40 kg som behöver äta mat samma me jaffar byn som blev nerpissad framför sin lägenhet av sina barndoms vänner🤣 de roliga är att killen ”lovat” att han ska hämnas på Dp men knappt hänt något efter 4 år

Blir aningen svårt att göra något när de flesta sitter inne, samt att han precis blivit frigiven... (bara tankar hoppa inte på mig nu)
2021-03-25, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenen163
Blir aningen svårt att göra något när de flesta sitter inne, samt att han precis blivit frigiven... (bara tankar hoppa inte på mig nu)
jaffar va ute hela 2017 när dp också va ute men som sakt de vågade inte ens göra ett skit... dom snackar om vapen och sånt men kommer aldrig våga skjuta
2021-03-25, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
jaffar va ute hela 2017 när dp också va ute men som sakt de vågade inte ens göra ett skit... dom snackar om vapen och sånt men kommer aldrig våga skjuta
2017 efter jaffar fick stryk han taggade från Stockholm ett tag sen när han kom tillbaka och hans vänner var ute han ville ju hämnas men man såg aldrig dp inte så att de stog mitt i torget bara så han åkte in i januari så han han inte göra något men man får väl se om han gör något
2021-03-25, 09:39
Medlem
När man läser FUP:en är det lätt att få uppfattningen om att det här målet i huvudsak handlar om kidnappningen av Einár. Anledningen till det är att all annan bevisning i huvudsak består av chattar.

Målet är av en historisk omfattning där biten med Einár är den minst intressanta delen. Yasins inblandning är så liten att åklagaren egentligen hade kunnat skita helt i honom.

Det riktiga guldet finns istället i aktbilaga 2. Jag rekommenderar alla som är intresserade av samtidens kriminalitet att läsa den från början till slut. Det här är en mycket stor seger för samhället.

https://docdro.id/B1ZVDaz
2021-03-25, 10:06
Medlem
Rassesvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Om inte ens Abbe Blattelito blir klippt, varför skulle någon våga mörda Yasin?
Du jämför en Instagram-kändis med en yrkeskriminell.

Abbe Blattelito är på samma nivå som Blondinbella, med skillnaden att han tjafsar med några småbarn utanför nån pizzeria ibland och att han knarkade ihjäl sin tjej. Det här ingen organiserad person, bara en clown. Ingen bryr sig om honom.
2021-03-25, 10:22
Medlem
Rassesvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rev150
Något som är pinsammare än bilderna som cirkulerat är nog konversationerna mellan Nils och hans mamma som finns i B 3712-21 ab 22 Tilläggsprotokoll 1. Riktigt rolig läsning, jag undrar nästan om man hade med de i fupen för att skämma ut Nils.

Konversationen mellan Nils mamma och hennes pojkvän i B 3712-21 ab 23 Tilläggsprotokoll Nr. 2 är också riktigt rolig att läsa. Vad fan tror hon? Har hon lyssnat på musiken hennes son släpper?
En smått absurd läsning, men också ett gott tecken på varför det blir som det blir med vissa killar.

Det är uppenbarligen en osund relation mellan mor och son. Troligtvis är farsan svag, alternativt har varit frånvarande.

Einar och hans morsa skriver hela tiden hjärtan till varandra, förklarar sin kärlek till varandra och skriver pussar. Riktigt jävla udda.

Sen får han såna plötsliga utbrott, likt ett barn i trotsåldern. "WTF NI FATTAR JU INGENTING!!!" och dylikt skriver han till sin mor, ha ha ha!

Efter det frågar han mamma om han får åka och köpa klocka och ber henne följa med.

Ibland får jag känslan av att Lena Nilsson är hans flickvän, men i nästa skriver han "mamma". Jag vet inte om hon har dyslexi, men hon skriver som någon med svensk brytning också.

Här är ett sms hans morsa skickar till någon släkting:
Citat:
Nä tror ej det då hade de
varit mer hysteri men allt
e nojjigt ,jag håller med
men Ejjnar verkar va en
svensk kille som gör fina
skor o som Andi gör
shoutout till o om dom
fuckat med nåt kopplas
allt till dom nu etc så tror
inte de kan va så men vi
vet ju inget

Allt-som-allt låter det som att hans mamma är en naiv förvuxen bebis med en flickvänsrelation till sin son.

Lyteskomik.
Senast redigerad av Rassesvin 2021-03-25 kl. 10:25.
2021-03-25, 10:36
Medlem
airbuds avatar
Undrar vem av gangstrarna som sket ner sina designerbyxor?

https://imgur.com/a/IVdruLD

EDIT: Beslaget gjordes hos Chouaib Lamouri.
Senast redigerad av airbud 2021-03-25 kl. 10:39.
2021-03-25, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag vill inte heller gå den vägen men dina argument är svaga. Internationell rätt bryts hela tiden av massor av länder. Det är ett fantastiskt dåligt argument. Och jag är helt säker på att man hade kunnat tvinga länder i tredje världen att ta emot andra generationens invandrare om man drog in biståndet annars. De hade tvingats att lyda eller gå under.

Tycker som sagt att det är en dålig lösning och hade inte själv röstat för den så du och jag står på samma sida i frågan men jag vänder mig mot att du har så dåliga argument.

Problemet med andra länder, tex dom odemokratiska länderna. Är att dom (säger sig) respekterar en persons ovilja till utvisning. Om Sverige vill utvisa en person, så frågar landet vad personen själv vill, inte vad Svensk lag vill göra med personen. Dom tar helt enkelt inte emot människor som deporteras mot sin vilja. Iran/Irak med mera. Sverige gör detsamma men inte lika ofta, Sverige tar ofta in människor som dömts i andra länder, och vägrar lämna ut dom när landet ifråga vill fängsla en dömd person. Mördare osv. Det i sin tur gör att dessa länder tackar nej till personer som utvisas från Sverige, eftersom Sverige inte erkänner andra länders lagar och dömda straff som legitim orsak till att skicka tillbaks brottslingar för att straffas. Det är en ond cirkel, där vi är dom goda, andra länder har fel och är onda.
2021-03-25, 10:45
Medlem
llanzs avatar
Någon som kan posta FUP då ingen länk verkar fungera?
2021-03-25, 10:45
Medlem
"Osman dömdes i mars 2019 till sluten ungdomsvård i 3 år för mord. Osman satt således på ungdomshem vid tidpunkten för brottet."

Fyfan så bisarrt det är att läsa... "ungdomsvård i 3 år för mord".
2021-03-25, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Någon som kan posta FUP då ingen länk verkar fungera?
https://drive.google.com/drive/u/4/f...LFQ0lQO4wfGAKr
2021-03-25, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rassesvin
En smått absurd läsning, men också ett gott tecken på varför det blir som det blir med vissa killar.

Det är uppenbarligen en osund relation mellan mor och son. Troligtvis är farsan svag, alternativt har varit frånvarande.

Einar och hans morsa skriver hela tiden hjärtan till varandra, förklarar sin kärlek till varandra och skriver pussar. Riktigt jävla udda.

Sen får han såna plötsliga utbrott, likt ett barn i trotsåldern. "WTF NI FATTAR JU INGENTING!!!" och dylikt skriver han till sin mor, ha ha ha!

Efter det frågar han mamma om han får åka och köpa klocka och ber henne följa med.

Ibland får jag känslan av att Lena Nilsson är hans flickvän, men i nästa skriver han "mamma". Jag vet inte om hon har dyslexi, men hon skriver som någon med svensk brytning också.

Här är ett sms hans morsa skickar till någon släkting:

Allt-som-allt låter det som att hans mamma är en naiv förvuxen bebis med en flickvänsrelation till sin son.

Lyteskomik.

Ejjnar och Einar är inte samma person.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in