Citat:
Ursprungligen postat av
rev150
Något som är pinsammare än bilderna som cirkulerat är nog konversationerna mellan Nils och hans mamma som finns i B 3712-21 ab 22 Tilläggsprotokoll 1. Riktigt rolig läsning, jag undrar nästan om man hade med de i fupen för att skämma ut Nils.
Konversationen mellan Nils mamma och hennes pojkvän i B 3712-21 ab 23 Tilläggsprotokoll Nr. 2 är också riktigt rolig att läsa. Vad fan tror hon? Har hon lyssnat på musiken hennes son släpper?
En smått absurd läsning, men också ett gott tecken på varför det blir som det blir med vissa killar.
Det är uppenbarligen en osund relation mellan mor och son. Troligtvis är farsan svag, alternativt har varit frånvarande.
Einar och hans morsa skriver hela tiden hjärtan till varandra, förklarar sin kärlek till varandra och skriver pussar. Riktigt jävla udda.
Sen får han såna plötsliga utbrott, likt ett barn i trotsåldern. "WTF NI FATTAR JU INGENTING!!!" och dylikt skriver han till sin mor, ha ha ha!
Efter det frågar han mamma om han får åka och köpa klocka och ber henne följa med.
Ibland får jag känslan av att Lena Nilsson är hans flickvän, men i nästa skriver han "mamma". Jag vet inte om hon har dyslexi, men hon skriver som någon med svensk brytning också.
Här är ett sms hans morsa skickar till någon släkting:
Citat:
Nä tror ej det då hade de
varit mer hysteri men allt
e nojjigt ,jag håller med
men Ejjnar verkar va en
svensk kille som gör fina
skor o som Andi gör
shoutout till o om dom
fuckat med nåt kopplas
allt till dom nu etc så tror
inte de kan va så men vi
vet ju inget
Allt-som-allt låter det som att hans mamma är en naiv förvuxen bebis med en flickvänsrelation till sin son.
Lyteskomik.