Du vet väl att en fil kan rymma väldigt mycket mer än 15 000sidor va?
Avgiften är 50 kr för första 10 filerna sedan 2kr/st för alla ytterligare filer.
För att komma upp i 1 000kr måste det alltså vara 485st filer. För 10 000kr som du uppskattade till först blir det 4985st filer.
Tack för utläggningen. Vi hade den diskussionen innan.
''Jag vet hans bror.bor på.en adress i nacka ska försöka få reda på.exakta adressen. Jag vet sist
jag puckade einars bil så stannade bilen länge flera ggr på den adressen i nacka.säkert för han
hälsa på.sin bror..men om.vi inte kan få till hans bror så kan vi spränga hans mammas port
bror...den e enkel.''
står ju i fupen från någon encrochat , dock inget som kan få han fälld såklart men obviously var han med och döda honom.. att han lura poy likadant som med einar
Att vilja stoppa saker i stjärten på andra män är väl beskrivningen av att tända till sexuellt på män. Inte att bli våldtagen. Förstår maktspelet, 10 män, 1 dildo, ett offer. Riktiga män o allt det där. men logiken att vilja göra någon annan till bög genom att föra in saker i andra mäns rumpor fungerar bara inom den lilla gruppen. Är väl oftast fängelse dömda. Där man vill visa sig stark o tuff.
Förtäckt homosexualitet kan visa sig på alla möjliga vis. Vissa använder sig av djur och dessa snubbar svar var med när E kidnappades beter sig som djur
står ju i fupen från någon encrochat , dock inget som kan få han fälld såklart men obviously var han med och döda honom.. att han lura poy likadant som med einar
Y är en riktig guldklimp som förtjänar alla möljiga nomineringar. Undrar vad samma brott han sitter häktad för hade gett i Somalia?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!