Citat:
Ursprungligen postat av
sylla
Dumma jävel? Använd din hjärna läs åtalet och tänk lite där står detaljer! Nej dom har inte skrivit på Encro vem som gjort vad osv under hela kidnappningen. Nån har snackat.
Exakt det de har gjort? Skrivit exakt vad som ska användas, vilka adresser, vart spanarna ska stå?! Bilder i encro på Haval när han har Einars kedjor runt halsen och skrivit att det är fixat.
Citat:
Ursprungligen postat av
CudLife
Han har svarat ingen kommentar på samtliga frågor i förhör. Jag vet inte om de anser att han ska böta för att han bangat ur men han har ju levt ganska carefree i de månaderna efter att kidnappningen genomfördes.
Einar torskade väl en jävla massa värdesaker vad jag vet?
Sen beror det väl på hur intakt nätverket är efter rättegången om många stora spelare åker in på långa straff så står sig nätverket inte lika starkt.
Yasin lever farligt det vet vi sen gammalt, oavsett om han får böta eller inte.
Har Yasin svarat inga kommentarer på allt? Kan du länka till förhören ur FUP:en då?
Einar torskade tre kedjor, en rolex och en pistol, de skulle hämta två men verkade bara bli av med en om jag läste stämningsansökan rätt.
Frågan är ju vilka som tar över Vårby, Yasin får inte många nya vänner när han sitter häktad. Han har visat sig svag och är öppen måltavla nu. Hans gamla vänner är ju raderade med. Somaliern lever på linsgryta och en timmes promenad per dag.