2021-01-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
+ skadestånd för våldtäkten?

Ouuuf = ännu mer!!!
2021-01-09, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Nej, det är falska rykten. Folk försökte t ex locka följare till sina instagramkonton genom att locka med bilder som aldrig dök upp. De tog förnedrande bilder där han har damunderkläder, är misshandlad etc men inget med våldtäckt eller dildos.
Kan vi vara helt säkra på det? Jag menar lär ju inte hända att han skulle erkänt att han blivit rövpullad med dildos.
Jag tror mycket väl det kan ha hänt. Allt handlar om förnedring och smygbögsfasoner i grunden.
2021-01-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoljmedel
Du menar Stockholms kommun

Yes absolut felskrivet där. Men Vårberg tillhör stadsdelen skärholmen. Vårbygård tillhör Huddinge kommun. Brottet utfördes i Vårberg
Senast redigerad av sylla 2021-01-09 kl. 15:12.
2021-01-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Stämmer säker men han måste göra något ju. Tänk om flera från de som gjorde detta blir skjutna i benen åtminstone och alla Einars följare får reda på att han hämnats (och Einar inte åker dit för Anstiftan) -då kommer ju hans lyssnare tycka att han är coolare. Det är ju så det fungerar.

Ja även om det är gärningsmännen som är äckliga egentligen så anser jag att Einar har tappat ansiktet, gjort bort sig, skämt ut sig-kalla det vad du vill ändå. Det bästa egentligen är att inte hämnas men han förlorar så mycket cred och kommer bli betraktad som en tönt vilket kommer kännas jobbigt för han. Jag tror nog han vill hämnas själv också-hade inte du velat det om målet med attacken är att du ska bli offentligt förnedrad vilket gärningsmännen lyckades med?
Ja jag vet att de säkert ångrar sig om de blir fällda för de ska då sitta utan att ha tjänat några pengar typ.

Bäst är att hämnas? Är du 12?

Han borde hämnas genom att lyckas bättre än dem andra inavlade åtalade bögarna gör. Haval vet vi ju sen innan att han är smygbög.
2021-01-09, 15:45
Medlem
Med andra ord så blev han knullad med en jättedildo.
Det är jag nästan säker på. Sen pojken kommer ju aldrig erkänna det.
Vore roligt om det läcks bilder när han blir gangbangad med dildos i prutten.
Antar att dom sitter på bilderna dom häktade så dom utpressade honom att läcka bilderna.
2021-01-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...fter-succearet

Så vad säger ni nu alla som trodde att han inte tjänade pengar? 😂😂😂

Bolaget hade personalkostnader om 2,9 miljoner och en annan stor utgift på nästan 5,5 miljoner kronor som i årsredovisningen kallas för ”råvaror och förnödenheter”.

Vinst på 7.6 miljoner utöver hans lön på 4-500k

Vad tjänar de andra rapparna?

vet inte om den reportern inte kan läsa ett bokslut men den enda siffran jag hittar som är är rätt är omsättningen
2021-01-09, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Dags att vakna och inse att du är en nolla i jämförelse...

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...fter-succearet
Sen är hans målgrupp runt 14 år och dom bor inte ens i förorten.
Typ Markoolio .
2021-01-09, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurti
Sjunker inte värdet på diamanter ganska kraftigt när man säljer dem?

Guld är väl en bättre investering och det är det einar köper men Yasin verkar endast köpa diamanter

Om du beställer custom designade diamantsmycken är det inte någon investering. Du betalar ju mycket mer en de enstaka diamanternas värde och som privatperson får man inte ut samma när man säljer som affären tog.
2021-01-09, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Med andra ord så blev han knullad med en jättedildo.
Det är jag nästan säker på. Sen pojken kommer ju aldrig erkänna det.
Vore roligt om det läcks bilder när han blir gangbangad med dildos i prutten.
Antar att dom sitter på bilderna dom häktade så dom utpressade honom att läcka bilderna.
Sluta snacka strunt. De försökte utpressa men fick inga pengar. Då läckte de de bilder de har och det var inte dildobilder.
EDIT: Nu till helgen är det igång igen. Puckon som inte läser bakåt i tråden och drar upp samma gamla skit om och om igen. Homosex, dildos och tjafs om Einars ekonomi.
Senast redigerad av TigerKid2 2021-01-09 kl. 16:09.
2021-01-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Sluta snacka strunt. De försökte utpressa men fick inga pengar. Då läckte de de bilder de har och det var inte dildobilder.
Vad vet du om det? Kan ju sitta på en mängd bilder utan dom läckts.
2021-01-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
att investera är inte att bränna pengar
det är inte en bil han köper för 700 som tappar 50% på 5år
guld o diamanter går ju nästan bara upp i värde

Vanliga diamanter tappar värde grovt.
2021-01-09, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Vad vet du om det? Kan ju sitta på en mängd bilder utan dom läckts.

För det första är det inte jag som ska bevisa att de inte finns. Det finns inget som tyder på att dessa bilder finns. Det har tjatats om här i tråden t ex i över ett halvår utan att de dykt upp.
Han betalade inte - de bilder som har spridits kom ut, dock ej någon dildo.

Det var ju bra att han inte betalade för de bilder som fanns (dvs ej dildobilder) nog läckts ändå. Den typen av människor som lurar en kollega/kompis till en plats för att bli rånad, misshandlad och förnedrad är inte några man kan lita på eller göra överenskommelser med. Dessutom många inblandade, inkl omogna ungdomar, de skulle inte hållt tätt oavsett.
EDIT: plus att våldtäkt ingår inte i vad de är häktade för.
Senast redigerad av TigerKid2 2021-01-09 kl. 17:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in