2021-01-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Skillnaden är väl att Ali Khan är en maffia familj som styr och ställer i hela GBG med en massa makt, våld och kontroll över narkotika handeln medans shottaz , DP och vad alla de kallar sig är små springpojke gäng med våldskapital men som inte styr ett skit utanför sin egna krets.

Tänk Ali Khan som Gambino familjen och Shottaz som något springisgäng i orten

Du vet inte vad du snackar om.
Senast redigerad av hajdut123 2021-01-03 kl. 22:02.
2021-01-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av da.abrahamson
Yasin har större problem än så här, mordet på Poy kommer tas upp igen. Iom Encrochat har ny bevisning framkommit.
Rykten i byn...

Nej. Encroärendet var material insamlat under ett par månader våren -20.

Poy fimpades förra nyåret. Gammal skåpmat. Den utredningen kommer inte öppnas igen.
2021-01-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
Du vet inte vad du snackar om , Ett gäng som du tog upp där hade tagit över knarkhandeln i en ort som ligger flera mil ifrån rinkeby. enlight säkra källor , så kan tänka mig att de hade tagit över andra delar av stockholm också . DU vet ingeting "springpojkar"
hahaha mjo visst shottaz styr hela stockholm!! nej men seriöst lägg ner grabben... det styr inte ett skit utanför sketna lilla rinkeby !
2021-01-03, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av da.abrahamson
Klart hon blånekar, det är ju inte sant.

okej vad var då anledningen till denna kidnappning? bara cash eller?
2021-01-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Ingen har kissat på Yasin. Du blandar ihop honom med en helt annan neger, Jaffar.

Aha, tack för infon dom ser likadana ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
hahaha mjo visst shottaz styr hela stockholm!! nej men seriöst lägg ner grabben... det styr inte ett skit utanför sketna lilla rinkeby !

Ok
Senast redigerad av hajdut123 2021-01-03 kl. 22:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Jag läser att många nämner dessa saker:

- Yasin är bisexuell
- Einar hade analsex med Yasins kusin Imenella på någon grammisgala och därför blev kidnappad

Är detta bekräftade uppgifter?

Nej, det är så långt ifrån bekräftade uppgifter det går att komma
2021-01-03, 22:08
Medlem
Asså det är rätt simpelt.

Om alla tidningar skriver om dem så får de båda massa mer spelningar = pengar .

Win win för båda. tror de båda önska att det inte hända men gjort är gjort , bara göra bästa av situationen o mjölka ut pengar tonåringar gör dumma saker.

Kanske blir svårare för yasin att få uppträda på vissa ställen men tror de redan är svårt för han. Och einer har fått massa sympati fans.
2021-01-03, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WNde
Asså det är rätt simpelt.

Om alla tidningar skriver om dem så får de båda massa mer spelningar = pengar .

Win win för båda. tror de båda önska att det inte hända men gjort är gjort , bara göra bästa av situationen o mjölka ut pengar tonåringar gör dumma saker.

Kanske blir svårare för yasin att få uppträda på vissa ställen men tror de redan är svårt för han. Och einer har fått massa sympati fans.
Yasin gör aldrig konserter, senaste var typ 2016.
Från hans senaste album : "aldrig på scen, om jag skulle göra det jag skulle ha pistoler i publiken. Jag fick inga brev men plitarna ser att jag skapar rubriker"
2021-01-03, 22:14
Medlem
bl1nks avatar
Jag förstår inte detta. K27 är kusin med Yasin. Han har ju gjort låtar med Einár.
2021-01-03, 22:15
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Ni är så jävla dumma i huvet alla ni som går på och sprider ryktena om kusinen och hebefili och allt vad ni går igång på. Yasin var inte ens med vid själva kidnappningen era idioter!
Ni strömmar som kåta russin till såna här trådar såfort det börjar ryktas om såna här saker. Fan vad vidriga ni är... Stackars er som inte fått leva ut era fantasier i era liv och törstar på Flashback istället när allt annat svikit.
2021-01-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Jag förstår inte detta. K27 är kusin med Yasin. Han har ju gjort låtar med Einár.
K27 är inte yasins kusin deras mammor har känt varandra 20+ år bara de är inte släkt bara bra familje vänner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in