2020-05-11, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ponyboynation
Herregud kan någon stänga den här tråden.. okej att det finns några trollkonton på FB men den här tråden är en kavalkad av dem.

Det är som att varenda 40 åring passar på att spela ut varenda pissigt bög trans brytning svensk hip hop -skämt som finns..

Katastrof

Kan vi inte bara konstatera att oavsett hur svårt det är att greppa där ni sitter så kan:

- man växa upp i ett problemområde även om ens mamma är en helsvensk kulturarbetare som var med i en film 1988

- man prata med brytning trots att är svensk

- man ha en status och ett nätverk innan man fyllt 18

- Man som en publik person hamna i riktiga problem utan att det är en PR kupp

- man bli förnedrad eller förnedra utan att vara bög el transa

- man tjäna pengar och få streams även om du tycker musiken är piss
Äntligen någon som inte är helt bakåtsträvande och/eller lågbegåvad! Tack för att du (ni?!) finns.

Skärp er för fan.
2020-05-11, 08:45
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Är dom tungt kriminella sitter dom inne.

Hur vet du att dom har automatvapen och att det inte också bara är rykten?

Du menar att det inte finns tungt kriminella som inte sitter inne (än)? Alla kanske blir tungt kriminella dagen då de hamnar i fängelse och innan dess, innan de blev gripna, var de bara lätt kriminella? Låter det logiskt tycker du?

Polisen har hittat en massa vapen i samband med gripande och på brottsplatser osv. Jag vet inte varför det skulle vara så otroligt att ett kriminellt nätverk sitter på automatvapen.

Nu räcker det för min del. Vill inte ödsla mer tid nu.
Senast redigerad av Observerad 2020-05-11 kl. 08:47.
2020-05-11, 08:55
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Fyhelvete...Jag mår så illa att jag vill kräkas. Stackars pojk.
2020-05-11, 09:33
Medlem
Nu bekräftar Einár albumreleasen av “Welcome to Sweden” till 15:e maj och lägger ut en video där han bekräftar att han mår bra. Han säger vidare:

“Jag har en sak och säga er, alla där ute kan bli kidnappade. Alla där ute kan bli slagna. Alla där ute kan bli, jag vet inte vad broshan

PR TRICK RAKT AV
2020-05-11, 10:47
Medlem
Vad vet vi om vårby nätverket? Vilka är dem? Det enda vi vet om dem hittils är att dem satt i en bil med einar innan detta hände
2020-05-11, 10:54
Medlem
Realisten73s avatar
😂 hahahaha

Lugna er, det är fejk och allt inför en musikvideoinspelning

Tänk lite innan ni postar era konspirationsteorier. Men visst. Ok om det var på riktigt, han är väl ganska hetsig och dum i huvudet, så finns nog en och annan som önskar att det vore på riktigt.

Själv är jag för gammal för att ens veta med snorungen är. Dock fastslaget att det är en musikvideo som håller på att spelas in. Finns rörliga bilder (video) på youtube från samma scener. Sök på musikvideo behind scenes med Einar.
2020-05-11, 11:08
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTheLinee
Nu bekräftar Einár albumreleasen av “Welcome to Sweden” till 15:e maj och lägger ut en video där han bekräftar att han mår bra. Han säger vidare:

“Jag har en sak och säga er, alla där ute kan bli kidnappade. Alla där ute kan bli slagna. Alla där ute kan bli, jag vet inte vad broshan

PR TRICK RAKT AV

Du är efterbliven.

Alla med en hjärna fattar att bilderna är äkta.
2020-05-11, 11:40
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
Äntligen någon som inte är helt bakåtsträvande och/eller lågbegåvad! Tack för att du (ni?!) finns.

Skärp er för fan.
Menar du på allvar att det som han räknade upp i sitt inlägg var exempel på "framsteg", "framgång" och hög begåvning?
2020-05-11, 12:09
Medlem
AN68s avatar
Det är inte omöjligt att användarna som skrivit om Einars sexualitet är med på noterna och att han snart kommer komma ut som gay eller bi. Om det räknas som en smart PR-kupp att få en peruk och hundkoppel på sig så är det nog okej att komma ut ur garderoben och på så vis även få lite extra rubriker och respekt från andra gangsterrappare.
Senast redigerad av AN68 2020-05-11 kl. 12:15.
2020-05-11, 12:11
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Vem ar Einar?!
2020-05-11, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Vem ar Einar?!
Det är en sjuttonårig svensk rappare.

Här är en wikipediaartikel om du vill veta mer https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ein%C3%A1r_(artist)
2020-05-11, 12:27
Medlem
Sebbe Stakset wannabe snorisen som leker gangster och orten .

Kanske inte så populärt att leva på att vara en studiogangster i vissa kretsar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in