2020-05-06, 10:15
Medlem
OvissFramtids avatar
Oavsett vad jag tycker om Einars wannabe-Stakset stil så är det bara jävligt vidrigt och barbariskt det han råkat ut för. Kan heller inte förstå de som kollar på en sån video och roas av det, fyfan vad dekadent vårt samhälle i Sverige blivit. Påhejat av journalisteliten och alla andra HBTQ-extremister. Jag saknar det gamla, friska och hälsosamma landet Sverige där man kunde säga att man var stolt svensk utan att riskera repressalier från en terroristgrupp fylld med transor som Afa. Saknar tiden då brottslighet sågs som något vidrigt och avskyvärt och inget som glorifierades i varenda jävla svensk rapvideo som hyllas av eliten. Det känns som att den naive svensken inte riktigt vet vilken barbarism vi har att göra med här, förnedringsvideos som sprids runt har blivit vardagsmat i vårt land och de naiva verkar inte fatta varför. Att förnedra någon från en annan stam är helt inom ramarna i vissa kulturer, att visa sin makt och utöva den är ett sätt att visa vem som styr. Något som den naive svensken självklart inte kan förstå eller greppa, alla som sätter sin fot här är ju svenskar och anammar vår livsstil
2020-05-06, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
I dagens sverige? Du tror inte du skulle kunna bli kidnappad eller?

Har ju hänt flertalet gånger att folk blir kidnappade helt randomly. Minns studenten som skulle hem efter en krogrunda, gick av vid hammarby sjöstad och några plockade honom och höll honom fången i flera timmar. Tvingade honom gå till banker och försöka få tut pengar osv.

Så helt oskyldig ännikpsr som kidnappas, förnedrad och våldtas som också dokumenteras händer ofta i sverige, dvs helt OSKYLDIGA människor?
2020-05-06, 10:19
Medlem
pundarTrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakkcobras
Det här var ju fruktansvärt... roligt om det är sant. Heter man Einar så förtjänar man det. Fy vilket jävla töntigt namn. Som att heta Klaes-Bertil typ. Det var bättre för när Sebbe Staxx var den ”svenska” rapparen. Han var iaf lite äkta.

Jag tycker inte han förtjänar det överhuvudtaget. Det tror jag inte heller du tycker innerst inne, det är väldigt grovt det han utsätts för, och han är en tonåring under 18 år. Skräpning!

Einar som han kallar sig är en produkt av ett identitetslöst Sverige. Ett Sverige där de enda förebilderna för killar som inte vill springa i klänning, målade naglar och be om ursäkt för sin existens, är just de tuffare ute i förorterna, gangsterkulturen. Både invandrare och svenskar hamnar och söker sig till den kategorin eftersom det är det enda alternativet idag.
Sverige har i åratal varit ett skuldbeläggarsamhälle. Medier, maktutövare, tv kanaler, skolväsendet printar och i killars huvud att de ska vara svaga, att de är orsaken till världens problem, att de tagit allt för stor plats och att de nu ska stå sitt kast för det.
Så de killar som inte känner sig hemma i den kulturen och som saknar riktiga manliga förebilder hamnar i gangsterkulturen, för något annat finns inte.

Beskyll inte Einar, beskyll de ovannämnda och gör något åt det.
2020-05-06, 10:24
Medlem
pundarTrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Så helt oskyldig ännikpsr som kidnappas, förnedrad och våldtas som också dokumenteras händer ofta i sverige, dvs helt OSKYLDIGA människor?

Ja. Massvis med unga killar har misshandlats och rånats de senaste åren, förnedringsrån. Vad tror du riskerar hända om du vittnar mot ett gangstergäng? Vi lever i ett farligt samhälle där ingen går säker.
Senast redigerad av pundarTrasan 2020-05-06 kl. 10:27.
2020-05-06, 10:32
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04

Ja, det händer i dagens Sverige. Det kan hända vem som helst, när som helst om man bara är på fel plats.

Att det skulle hända "ofta" är ingenting jag skrivit, utan något du verkar ha hittat på.

Men att oskyldiga människor kidnappas och förnedras har skett många gånger i sverige och kommer nog ske ännu fler gånger.

Finns flertalet sådana fall som cirkulerat i media.
2020-05-06, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pundarTrasan
Jag tycker inte han förtjänar det överhuvudtaget. Det tror jag inte heller du tycker innerst inne, det är väldigt grovt det han utsätts för, och han är en tonåring under 18 år. Skräpning!

Einar som han kallar sig är en produkt av ett identitetslöst Sverige. Ett Sverige där de enda förebilderna för killar som inte vill springa i klänning, målade naglar och be om ursäkt för sin existens, är just de tuffare ute i förorterna, gangsterkulturen. Både invandrare och svenskar hamnar och söker sig till den kategorin eftersom det är det enda alternativet idag.
Sverige har i åratal varit ett skuldbeläggarsamhälle. Medier, maktutövare, tv kanaler, skolväsendet printar och i killars huvud att de ska vara svaga, att de är orsaken till världens problem, att de tagit allt för stor plats och att de nu ska stå sitt kast för det.
Så de killar som inte känner sig hemma i den kulturen och som saknar riktiga manliga förebilder hamnar i gangsterkulturen, för något annat finns inte.

Exakt. Nu har jag inga problem med klänningspojkarna, problemet är den skuld och skamkultur som ”vänstern” av nån jävla anledning odlat.
Den här attacken på ”maskulinitet”, fast bara om du är vit.
Från andra hållet sitter dom curlade ”blattarna” på ”orten” och skuldbelägger vita killar så dom blir attackerade från alla håll.
Det sjuka är att Einár blir hatad för att hans föräldrar skulle vara ”kändisar” och då ”överklass”.
Att han skulle ha gjort nåt fruktansvärt fel när han hängt på orten och varit deras kompis.
Det är alltså inte nazister som väl borde vara deras enda hot dom hatar utan den vite killen som försöker bli vän med dom och va som dom.
Ska medelklassungdomarna i innerstan göra likadant? Kidnappa och våldta dom elever från orten som försöker plugga på deras skola och klä sig likadant, försöker prata rent och sluta bryta?
Jävla bullshit.
2020-05-06, 10:39
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundarTrasan

Tror du att Einars brottsoffer kan tycka att han förtjänade det?
2020-05-06, 10:45
Medlem
Men herre Gud!
Fattar ni inte att polisen jobbar stenhårt med det här fallet? Patetrapparpojken och hans familj har fått order om att hålla käften och förneka.

Snart grips ett gäng förortsäckel och fjantrapparen får stärkt personskydd då ”golare” sprängs eller skjuts helt öppet i dagens Sverige.
2020-05-06, 10:46
Självklart är det arab-äckel som ligger bakom detta, finns inget vidrigare än araber, smygbögar hela bunten. En svensk hade aldrig gjort så här, kolla hur araberna beter sig. Riktigt smutsfolk, vanligt att de våldtar pojkar i sina hemländer. Under ramadan också, vilka horungar asalam aleykum hoppas Einar klipper kuken av er o stoppar upp den i era mammors rövar.
2020-05-06, 10:50
Medlem
pundarTrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Tror du att Einars brottsoffer kan tycka att han förtjänade det?

Inget jag känner till.

Däremot är jag insatt i hur det ser ut i samhället idag.
Ett vänsterfeministiskt samhälle som skapad en identitetslöshet hos många pojkar, som skuld och skam belägger kilar/män för jordens samtliga problem. Till och med i tv reklam på kommersiella tv kanaler där barn i förskoleålder medverkar så genomsyrar den rabiata vänsterfeminismen allt och pojkar skuldbeläggs.
De har långsiktigt avvecklat och skambelagt hela den sunda manskultur som tidigare fanns. Det enda som återstår för en ung kille idag är att söka sig till gangsterkulturen i förorterna, oavsett om man är svensk eller invandrare, samma skit. Inte nog med att unga identitetslösa pojkar utan riktiga förebilder har blivit gangsterfierade, det har även gjort att många sökt sig till radikal islamism och IS.
Eftersom det inte finns några andra förebilder eller kulturella förebildsalternativ så är ghettostilen det enda som finns. Einar är en produkt av det, precis som alla andra.
Senast redigerad av pundarTrasan 2020-05-06 kl. 10:59.
2020-05-06, 10:54
Medlem
Damagedones avatar
Hur kan alla idioter tro att detta är ett pr-trick?
Vem fan vill bli känd som killen som blev våldtagen?

Alla som har något innanför pannbenet förstår att det här är sant. Han har antagligen blivit lurad till en lägenhet, tvivlar på att de har slängt ner honom i bagageluckan och tvingat honom in i lägenheten, han har säkert gått in i lägenheten utan att fatta vad som ska hända och där har de förnedrat honom.

Jag är säker på att de som gjort detta är gamla vänner eller bekanta till Einar då det skriker personligt om hela grejen. Man förnedrar inte någon på det här sättet om det inte är personligt.
Jag visste inte vem Einar var innan det här och jag tror att han kommer tjäna lite extra på det här, lite fler lyssningar på spotify och youtube, garanterat. Det tänkte inte de som förnedrade honom på.

Om de hade filmat händelsen så hade filmen varit tillgänglig också så jag tror inte att han har blivit våldtagen, det är bara ännu ett sätt att förnedra honom på och förstöra hans "image", som jag för övrigt ser igenom och jag blir förvånad över att alla inte gör det. Han är så långt ifrån gangster man kan komma och det är pinsamt att han försöker vara något han inte är, men det är hans liv, hans val.
Han har dock lyckats med att tjäna bra med pengar, så det ska han ha cred för.
2020-05-06, 10:55
Medlem
pundarTrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasniqueztamere
Exakt. Nu har jag inga problem med klänningspojkarna, problemet är den skuld och skamkultur som ”vänstern” av nån jävla anledning odlat.
Den här attacken på ”maskulinitet”, fast bara om du är vit.
Från andra hållet sitter dom curlade ”blattarna” på ”orten” och skuldbelägger vita killar så dom blir attackerade från alla håll.
Det sjuka är att Einár blir hatad för att hans föräldrar skulle vara ”kändisar” och då ”överklass”.
Att han skulle ha gjort nåt fruktansvärt fel när han hängt på orten och varit deras kompis.
Det är alltså inte nazister som väl borde vara deras enda hot dom hatar utan den vite killen som försöker bli vän med dom och va som dom.
Ska medelklassungdomarna i innerstan göra likadant? Kidnappa och våldta dom elever från orten som försöker plugga på deras skola och klä sig likadant, försöker prata rent och sluta bryta?
Jävla bullshit.

99% av alla killar vill vara killar, och är biologiskt skapta för att agera som killar. Det är deras naturliga tillstånd. Då ska de får vara det och och uppmanas vara det. Det betyder inte att de ska grisar eller dåliga mot kvinnor, utan att de ska få vara sig själva. De ska läras sunda värderingar, stå på sig själva, säga ifrån, visa civilkurage och stå upp för varandra. De ska få använda sin fysik och vara samhällets försvarare, ta ansvar.

Om det sedan finns en liten andel som vill färga håret rött, gå i klänning och prata som en kastrerad så kan de få göra det. Inget problem, de ska få vara sig själva. Men tvinga inte resterande 99% att vara likadana.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in