2020-05-04, 17:14
Medlem
Ngon som lyssnar p denna d?

Isak Wallenberg och Robin Berglund om spel
Citera
2020-05-04, 17:26
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Ngon som lyssnar p denna d?

Isak Wallenberg och Robin Berglund om spel

Har inte lyssnat. Men r det inte Robin som r ljudtekniker p AMK Morgon som gr podden med Isak? Sorry fr att jag besserwissrar :P
Citera
2020-05-04, 19:29
Moderator
Rassas avatar
Frtydligat rubrik. /Moderator
Citera
2020-09-16, 01:19
Medlem
Thoring89s avatar
Hittade podden av en ren slump i frra veckan och har nu lyssnat igenom runt 20 avsnitt.

Gillar den verkligen ven om de kanske inte alltid r s inlsta p mnena, vldigt mycket magknsla. verlag s har den en vldigt mysig stmning och pminner en hel del om hur man sjlv pratar med polarna ibland. Fokus har en viss tendens till att hamna p frmst Nintendo och PS, inget fel i det men det blir vldigt tydligt att de kanske inte alltid r s duktiga p att tillskansa sig info om andra plattformar.

Ngonstans dom verkligen kommer till sin rtt r dock i segmenten dr dom pratar om de titlar som de har spelat den sista tiden, vldigt informativt och ger en bra knsla och inblick i hur olika spel r.

All in all, inget som det kanske slr gnistor om men en helt okej podd. Sker du en mer matnyttig podcast om spel rekommenderar jag ngon av IGNs eller Xbox Two, men vill du bara koppla av med tv "skna" snubbar som snackar spel och hftar lite hr och dr kommer du inte bli besviken.
Citera
2020-10-21, 18:53
Medlem
Spunkemeyers avatar
En hrlig podd. kunniga och roliga. mycket bra info om spel osv.
Dom steg i mina gon nr dom brjade prata om katthat. alltid uppskattat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in