2020-05-04, 14:39
Medlem
När vanliga, hederliga män väljer att lämna sin otacksamma, lata och psykotiska kvinna så blir han automatiskt kallad för svin. För att samhället, eller kanske rättare sagt kvinnor förväntar sig att denna familjefader är någon man kan lita på i alla lägen och en sån karl ska i teorin inte lämna sin kvinna oavsett hur svinigt hon beter sig.

Då kommer vi till det intressanta, nämligen att häradsbetäckare kommer undan med ALLT. Har en släkting som har en sådan pappa, han har väl en 8 barn med 6 olika kvinnor och när denna häradsbetäckare kommer till tals så fnittrar alla kvinnor (45-65). Att han sätter på allt och alla och han hinner inte ens lämna kvinnan och barnet för det ända han gör är att knulla kvinnorna, verkar inte spela någon som helst roll.

Ingen förväntar sig något av honom, det verkar som att kvinnorna vill att det finns såna män i samhället som befruktar vem som helst, när som helst så fort deras livmödrar börjar krampa efter barn.

Har vi någon häradsbetäckare på forumet? Kanske en kvinna som har barn med en?
Citera
2020-05-04, 14:48
Medlem
lakritcs avatar
Makt är alltid intressant för kvinnor. Uppenbarligen har denna häradsbetäckare sexuell makt.

En vanlig, hederlig man (utan makt) är helt ointressant och kan när som helst bli utbytt.
Citera
2020-05-04, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Makt är alltid intressant för kvinnor. Uppenbarligen har denna häradsbetäckare sexuell makt.

En vanlig, hederlig man (utan makt) är helt ointressant och kan när som helst bli utbytt.

Han är egentligen notoriskt känd för att sätta på allt och alla och blir det barn så blir det. För han är varken karismatisk, snygg, rolig eller välbärgad. Han knullar bara kvinnor oskyddad.

Och så fort "Lasse" kommer till tals så förväntar sig ingen något av honom. Skulle han skita mitt på golvet hemma hos någon så skulle husägaren bara rycka på axlarna och skratta. "Lasse" är som ett vuxet barn som får komma undan med allt. Och särskilt kvinnorna verkar bli extra pirriga av att "Lasse" knullar allt helt obekymrat.
Citera
2020-05-04, 15:47
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
När vanliga, hederliga män väljer att lämna sin otacksamma, lata och psykotiska kvinna så blir han automatiskt kallad för svin. För att samhället, eller kanske rättare sagt kvinnor förväntar sig att denna familjefader är någon man kan lita på i alla lägen och en sån karl ska i teorin inte lämna sin kvinna oavsett hur svinigt hon beter sig.

Då kommer vi till det intressanta, nämligen att häradsbetäckare kommer undan med ALLT. Har en släkting som har en sådan pappa, han har väl en 8 barn med 6 olika kvinnor och när denna häradsbetäckare kommer till tals så fnittrar alla kvinnor (45-65). Att han sätter på allt och alla och han hinner inte ens lämna kvinnan och barnet för det ända han gör är att knulla kvinnorna, verkar inte spela någon som helst roll.

Ingen förväntar sig något av honom, det verkar som att kvinnorna vill att det finns såna män i samhället som befruktar vem som helst, när som helst så fort deras livmödrar börjar krampa efter barn.

Gör dom verkligen det, kommer undan med det?

Jag varken känner någon häradsbetäckare eller har något med en sån att göra, då jag tycker att det låter som ett svinigt beteende, så jag föredrar vanliga och hederliga män alla gånger.

Och om en man lämnar en kvinna så är han varken bättre eller sämre än en kvinna som lämnar en man. Men det kan säkert se olika ut beroende på ålder och vilka värderingar man har?

Låter som synnerligen omoget och ansvarslöst beteende både av häradsbetäckaren och dom kvinnor han träffar om det blir barn ofta...
Citera
2020-05-04, 15:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
TEXT.
Låter inte som någon högre standard på dessa sällskap. Förstår att det kan vara ett fascinerande fenomen att observera på plats, men du behöver ju knappast vara avundsjuk på oduglingen "Lasse".

Får mig att tänka på karaktären Sylvester i filmen "En Ding, Ding, Värld". En mammagris som aldrig fick något gjort i sitt liv. Dagarna spenderas med att sitta hemma i kalsongerna och fjanta sig med en lika blåst, tafatt tjej: https://4.bp.blogspot.com/-b9SNIX-G3...ge_4508861.jpg
Citera
2020-05-04, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Jag varken känner någon häradsbetäckare eller har något med en sån att göra, då jag tycker att det låter som ett svinigt beteende, så jag föredrar vanliga och hederliga män alla gånger.

Och om en man lämnar en kvinna så är han varken bättre eller sämre än en kvinna som lämnar en man. Men det kan säkert se olika ut beroende på ålder och vilka värderingar man har?

Låter som synnerligen omoget och ansvarslöst beteende både av häradsbetäckaren och dom kvinnor han träffar om det blir barn ofta...

Ja, jag håller med dig. Det är väldigt osmakligt alltihop.
Citera
2020-05-04, 16:26
Medlem
Fittheligeandes avatar
Dessa häradsbetceknare betalar kanske ett saftigt underhåll varje månad. Så då är allt i sin ordning eftersom det innebär lite extra klirr i kassan.
Citera
2020-05-04, 16:27
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Det är den kloka evolutionen som ser till att värdefulla män (häradsbetäckare) klarar sig medan dräggiga losers lämnas därhän.
Citera
2020-05-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Häradsbetäckaren hinner ju aldrig lämna kvinnan och barnet för han blev ju sällan kvar hos dom.
Har dessa betäckare ett förhållande så kan du tro att häradsbetäckaren knullar vid sidan av, och massor.

Det är inget anmärkningsvärt i sig, det konstiga är att när vanliga ansvarsfulla män kommer till tals som lämnat frun men kanske själv har full vårdnad för att mamman är missbrukare så är dessa män oavsett svin. Typ. För en familjefar anses aldrig få lämna kvinnan.

Däremot blir kvinnor frittriga och fnissiga när en häradsbetäckare kommer till tals, det är bara gulligt i deras värld med denna karl som knullar allt med bröst. Att han skapar barn som får massa halvsyskon och ensamstående mammor är det ingen som kritiserar honom för. Han är ju "bara en vandrande kuk" som ska befrukta kvinnor så då finns inga krav på honom.
Citera
2020-05-04, 17:47
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Häradsbetäckaren hinner ju aldrig lämna kvinnan och barnet för han blev ju sällan kvar hos dom.
Har dessa betäckare ett förhållande så kan du tro att häradsbetäckaren knullar vid sidan av, och massor.

Det är inget anmärkningsvärt i sig, det konstiga är att när vanliga ansvarsfulla män kommer till tals som lämnat frun men kanske själv har full vårdnad för att mamman är missbrukare så är dessa män oavsett svin. Typ. För en familjefar anses aldrig få lämna kvinnan.

Däremot blir kvinnor frittriga och fnissiga när en häradsbetäckare kommer till tals, det är bara gulligt i deras värld med denna karl som knullar allt med bröst. Att han skapar barn som får massa halvsyskon och ensamstående mammor är det ingen som kritiserar honom för. Han är ju "bara en vandrande kuk" som ska befrukta kvinnor så då finns inga krav på honom.

Min kunskap om dessa är som sagt i princip obefintlig, men min ståndpunkt kring det beteendet är att det känns bara avskyvärt och fult.

Om en ansvarsfull man lämnar en kvinna så är det för mig varken bättre eller sämre än om en ansvarsfull kvinna lämnar en man, då det finns anledningar som gör att det är bättre att lämna än att stanna kvar, så ditt resonemang funkar inte för mig.

Jag tycker att den som knullar med allt som har bröst låter rätt ynklig i mina öron, och det är bara tragiskt att en sån hittar kvinnor som går med på det, då det leder till större konsekvenser än så längre fram vad gäller barnen. För mig är det sunt att man som kvinna ställer vissa grundläggande krav på den eller dom män man väljer att ha sex med, för att undvika oönskade barn och dom konsekvenser det kan få, och lite annorlunda krav om det är en relation man söker.
Citera
2020-05-04, 17:48
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Som jag tidigare skrev, de saknar makt. Precis samma fenomen som man ser på Instagram och Tinder där kvinnor som klär av sig nakna enbart vill ha uppmärksamhet från snygga och framgångsrika killar. Alla andra kan de behandla hur dåligt som helst då de anses mindre värda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in