• 1
  • 2
2020-05-04, 12:58
Medlem
Någon som lyssnat?

Magnus Betnér och Erik Rosengren om tv-serier
Citera
2020-05-04, 13:07
Medlem
kalkryggars avatar
Var ett tag sen jag lyssnade nu men dom gör det ganska bra och intressant. Betnér är ju lite av kung faktiskt.

Anledningen till att jag inte lyssnar på allt är för att jag lyssnar sällan på poddar. Gillar att lyssna på musik när jag är ute och löper.
Citera
2020-05-04, 13:23
Medlem
Jag tycker också det är bra, bäst när det kommer till detta ämne. Något negativt jag kommer på:

Erik som aldrig låter Betnér prata klart och att han alltid ställer en fråga som Betnér måste svara på.

Betnér låter lite butter och trött och inte så intresserad alla gånger.

De kunde gå in lite mer på djupet ibland, mycket name-droppande om skådisar, serier, årtal etc.

Men jag kommer nog fortsätta lyssna.
Citera
2020-05-04, 13:27
Medlem
Fettsugnings avatar
Det här är alltså en podd om tv-serier som jag antar, m h t namnet går ut på att två imbeciller sitter och dissar olika tv-serier? Är det så jag ska förstå det?
Citera
2020-05-04, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Det här är alltså en podd om tv-serier som jag antar, m h t namnet går ut på att två imbeciller sitter och dissar olika tv-serier? Är det så jag ska förstå det?

För någon som plöjer mycket serier är det rätt gött att titta på
Citera
2020-05-04, 13:34
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
För någon som plöjer mycket serier är det rätt gött att titta på
Tittar du på podden? Då har nog endera av oss missförstått vad en podd är.

Jag tittar på väldigt mycket serier, gärna brittiska kriminalserie, men vad fan ska jag med den lätt förståndshandikappade Betnérs åsikt till?
Citera
2020-05-04, 13:38
Medlem
Visste mycket väl att din aggressiva ton handle om Betners åsikter, förmodligen Flashbacks mest hatade man. Jag gillar honom och känner inte att ni behöver blanda in vad ni tycker om hans åsikter här utan kan ta det i en annan forumdel.
Citera
2020-05-04, 17:27
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Gillar podden, men ingen favorit direkt. Jag längtar inte till nya avsnitt som jag gör med andra poddar. Men ofta bra, rolig och intressant.
Citera
2020-05-05, 08:10
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Visste mycket väl att din aggressiva ton handle om Betners åsikter, förmodligen Flashbacks mest hatade man. Jag gillar honom och känner inte att ni behöver blanda in vad ni tycker om hans åsikter här utan kan ta det i en annan forumdel.
Om jag ska ta del av en människas åsikt om vad som helst, förutsätter det att jag respekterar denna människa, alldeles oavsett vilket forum det rör sig om.
Citera
2020-05-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Om jag ska ta del av en människas åsikt om vad som helst, förutsätter det att jag respekterar denna människa, alldeles oavsett vilket forum det rör sig om.

Så kan det ju vara men då förstår jag ej varför du hänger här. Jag skriver ju inte i en tråd om en nazist-podd exempelvis.
Citera
2020-05-05, 16:59
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Lite konstigt att ha som Erik en film/seriepodd när man inte sett Jakten på den försvunna skatten.
Citera
2020-05-05, 19:18
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Så kan det ju vara men då förstår jag ej varför du hänger här. Jag skriver ju inte i en tråd om en nazist-podd exempelvis.
Jag har ett intresse för mänsklig psykologi. Där i ingår ett intresse för avvikande mänskligt beteende, ex vis seriemördare. Därför väckte denna rubrik "Seriemördarpodden" mitt intresse.

Jag ber om ursäkt om jag klev på dina ömma kulturmarxistiska tår.

Behåll du din skittråd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in