• 1
  • 2
2020-05-03, 22:44
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposte...-fran-balkong/

Vem någon mer om detta!?
Citera
2020-05-04, 00:50
Medlem
eftersom du är lat och inte orkar klistra in åtminstone en liten del av texten så gör jag det:

En 29-åring åtalas för andra gången för att ha misshandlat sin flickvän. Skräckslagen och rädd att bli dödad hoppade hon från tredje våningen när 29-åringen låst in henne och gett sig i väg för att skaffa knark, enligt utredningen.

Han tvingade henne att skaffa pengar genom att be sin pappa om ett lån på 2 000 kronor.
Citera
2020-05-04, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bochi2
eftersom du är lat och inte orkar klistra in åtminstone en liten del av texten så gör jag det:

En 29-åring åtalas för andra gången för att ha misshandlat sin flickvän. Skräckslagen och rädd att bli dödad hoppade hon från tredje våningen när 29-åringen låst in henne och gett sig i väg för att skaffa knark, enligt utredningen.

Han tvingade henne att skaffa pengar genom att be sin pappa om ett lån på 2 000 kronor.

Att hoppa från 3 våningen då måste man fan vart rädd att bli dödad. Sjukt att hon gick tillbaka till honom efter första misshandeln.

Det här så typiskt, tjejer som går efter dom farliga killarna för dom inte vill ha någon mes så blir det så här. Killen kontrollera tjejens minst steg och tar bort hennes självförtroende, sakta bryter ned henne.

Hur fan kan man vilja utsätta sig för något sådant. Hade jag vart en tjej så hade jag tagit en mes varje dag i veckan.
Sen fatta jag inte att inte tjejens familj märker något eller försöker hjälpa sin dotter eller syskon.
Citera
2020-05-04, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Att hoppa från 3 våningen då måste man fan vart rädd att bli dödad. Sjukt att hon gick tillbaka till honom efter första misshandeln.

Det här så typiskt, tjejer som går efter dom farliga killarna för dom inte vill ha någon mes så blir det så här. Killen kontrollera tjejens minst steg och tar bort hennes självförtroende, sakta bryter ned henne.

Hur fan kan man vilja utsätta sig för något sådant. Hade jag vart en tjej så hade jag tagit en mes varje dag i veckan.
Sen fatta jag inte att inte tjejens familj märker något eller försöker hjälpa sin dotter eller syskon.
ja. stackars flicka, vilket skräp hon valt. Hoppas hon skyr dessa typer fortsättningen.
Citera
2020-05-04, 05:42
Medlem
Det är lika mycket balkongflickor idag som för 2, 5 10 år sedan men när medi inte skriver om det så tror läsarna att det upphört - "det verkar som om balkongmördade flickar upphört, man hör ingenting om det längre".
Citera
2020-05-04, 05:54
Bannlyst
De e väll blattarna som lär upp svenska kvinnor igen?
Senast redigerad av En.slav.lyder.alla 2020-05-04 kl. 06:05.
Citera
2020-05-04, 07:29
Medlem
Heauxms avatar
Citat:

Men snälla du. Det är fan inte för att hon vill. Hon har blivit hjärntvättad, hon är codependant . Detta är starka psykologiska grejer som sker. Hon vet att han är en idiot men det är extremt svårt att lämna när man är fast i det där.
Citera
2020-05-04, 08:25
Medlem
DilBahadurs avatar
Någon som sitter inne med namnen på BO och GM? Kanske gatunamnet?
Citera
2020-05-04, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Men snälla du. Det är fan inte för att hon vill. Hon har blivit hjärntvättad, hon är codependant . Detta är starka psykologiska grejer som sker. Hon vet att han är en idiot men det är extremt svårt att lämna när man är fast i det där.

Har fullförståelse för det.
Citera
2020-05-04, 08:37
Medlem
15minFames avatar
Citat:

För att en sådan man kan du inte bara lämna. Tror du verkligen de bara låter kvinnorna vara ifred?
Att begära kontaktförbud så blir de ofta nekade och en knarkare bryr sig ändå inte. Ingen kan hjälpa henne så då väljer hon att blidka honom.
Frågan är mer hur fan kan du inte fatta problematiken?
Citera
2020-05-04, 10:23
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Precis, tack
Citera
2020-05-04, 10:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
29-åringen är välkänd av polisen. Han har dömts upprepade gånger för brott han begått mot anhöriga men även mot sin flickvän. Den 25 januari i år hade han varit på fri fot i fem dagar, villkorligt frigiven från sitt senaste fängelsestraff.
Trots upprepade domar har han haft en lägenhet och under tiden medan han avtjänade fick hans flickvän flytta in i bostaden. Det är en mindre lägenhet som ligger på tredje våningen i ett hyreshus i Malmö.

Det där verkar ju inte direkt vara ett vinnande koncept. Skicka iväg fanskapet till urskogen i Norrland istället, se till att bryta hans kriminella umgänge.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in