Citat:
Ursprungligen postat av
stekt.torsk
Brukar aldrig köra på jonk mer än en helg i stöten och då är det inte mycket värre än en förkylning när jag går av. Har dessutom inte rökt det någon gång men jag kan tänka mig att det är aningen mer milt och ihållande om du drar det i snoken så rök hälften ikväll och dra resten innan jobbet. Ät bra och vila dig efteråt och ta lite dos dagen efter imorgon om du behöver det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Driffdruff
Kmr aldrig sluta bra. Gjorde samma skit som dig. Tog skit o gick till jobb. Minnesluckor, abstinens och förstoppning... Berätta för din läkare om problemet o bliskickad till LARO. Socialen kan hjälpa dig
LARO, snälla. Jag har tagit opiater sex gånger på sex år🙈Men klantigt att inte nöja mig med 3 dagar. Har tidigare erfarenhet så vet vad jag pratar om. Är dock utmattad o försöka bolla mellan olika droger vilket aldrig är bra. Behöver en kortsiktig plan. Den långsiktiga har jag. Har ju fördelen att vara sjukskriven på halvtid veckan ut. Blir till att beställa en B 8 att landa på o ta horse imorgon i på tisdag så jag håller mig frisk till B8ab kommer. Kanske dryga ut lite av jonket med lite, lite bensin under tiden så jag håller mig enklare frisk. Vad tror ni?