• 4
  • 5
2006-04-22, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcion
Var på bana 5 Kazakstan,, då jag ville spela om en av de tidigare banorna och tog new game, vilket gjorde att hela skiten försvann. Sitter på bana 2 nu
Varning till er med 360, ni ska naturligtvis ta replay level som jag missade annars blir ni av med allting...
Samma sak hände mig på PC-versionen, grymt störande!
Citera
2006-04-22, 11:20
Medlem
Fuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mog
helvete vad irriterad jag är nu alltså...

hur f*n ska man göra för att klara av denna boss?? jag blir vansinnig!

Som du skrev. Hadde själv problem i början.
Citera
2006-04-26, 21:53
Medlem
smygfiss avatar
Jag är på King Arthurbanan på min PC-version och ska försöka ta hand om sjöodjursbossen. Jag har kommit så långt att jag har skjutit ner de tre första burarna i huvudet på honom, men den fjärde och sista uppe i vänstra hörnet vill inte falla när jag drar i spaken?!

Jag har sökt och hittar bara att man ska skjuta ner alla burarna i huvudet på honom, men det gör ju inte för mig !?

Är det fel på mitt spel eller finns det någon annan lösning?
Citera
2006-04-26, 22:02
Medlem
uNderdog_101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smygfis
Jag är på King Arthurbanan på min PC-version och ska försöka ta hand om sjöodjursbossen. Jag har kommit så långt att jag har skjutit ner de tre första burarna i huvudet på honom, men den fjärde och sista uppe i vänstra hörnet vill inte falla när jag drar i spaken?!

Jag har sökt och hittar bara att man ska skjuta ner alla burarna i huvudet på honom, men det gör ju inte för mig !?

Är det fel på mitt spel eller finns det någon annan lösning?

Det är en bugg i spelet.
Du får antingen ladda en tidigare save eller börja om från början på banan.
Citera
2006-04-26, 22:33
Medlem
VictorNs avatar
Om man ser på kommentarerna så verkar det här spelet riktigt oslipat..
Citera
2006-04-26, 22:51
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictorN
Om man ser på kommentarerna så verkar det här spelet riktigt oslipat..
T.B. Legend är riktigt bra spel, men på vissa ställen blir det bara frustrerande...men å andra sidan så får man valuta för "pengarna"
Citera
2006-05-18, 21:34
Medlem
pdLs avatar
Riktigt bra lir, men jävlar vad förbannad jag blir att jag inte kan köra med "Next generation content" i display options. Det laggar satan! Sitter ändå på en x2 4800+, sli 7800gtx, 2gig ram! Då bör de fanimig fungera också

-hasse
Citera
2006-05-22, 23:20
Medlem
Hajimes avatar
spelat de,klarat de. riktigt bra. köp det. lagom svår problemlösning å snyggt som fan. lite som prince of persia fasst i framtids miljö. riktigt sjyst spel
Citera
2006-12-15, 10:43
Medlem
rikkus avatar
Spelade klart spelet häromdagen. Tyckte det var riktigt roligt. Lätt det bästa spelet i Tomb Raider-serien. OCh så är Lara Croft fett ball.

Och Amanda... my god, har ni någonsin sett något sexigare/finare/bättre i NÅGOT spel eller film? Shit alltså. Och sjukt snygga tatueringar. Vitt hår. Bröst. Perfekt.

Hoppas hon ska vara skurken i Tomb Raider 3 =DDD
Citera
2007-03-18, 23:15
Medlem
DesolateWastess avatar
Tomb Raider Legens var enligt mig väldigt bra spel (ettan förblir dock alltid min favorit, ÄLSKAR det spelet). Synd bara att legends slutade mitt i allt :/
Citera
2025-02-18, 23:57
Ah fett najs är jag den enda som kör ännu idag?
Citera
2025-02-26, 00:26
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzang93
Ah fett najs är jag den enda som kör ännu idag?

Nej. Jag brukar köra om serien ungefär en gång om året. Legend, anniversary och underworld.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in