2006-04-13, 00:38
Medlem
KillLovelyPonys avatar
jag måste bara berömma detta spel.

jag spelade de tidiga spelen 1an och 2an (lite 3an) och på den tiden vart man ju helt frälst av Lara Croft, sen blev det lite sämre med alla möjliga och omöjliga uppföljare för att inte tala om dom vedervärdiga filmerna.

detta spel känns mer som filmerna faktiskt, fast på ett förvånansvärt bra sätt! kontrollerna är till en början lite knepiga och när man ska dra objekt så vill det sig inte riktigt, men detta lär man sig snart och då är det inga som helst problem!...
grafiken är lysande, visst det är ingen TES:Oblivion grafik, det känns mer som HL2 (vilket inte är fy skam alls!). men det gör att flera kan spela det på sina burkar!

sen är det underbart att få återse och åter få styra allas våran favorithjältinna med sina dual berettas, helt underbart!

inget orginellt eller nyskapande spel, men ett otroligt underhållande spel!
Citera
2006-04-13, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
jag måste bara berömma detta spel.

jag spelade de tidiga spelen 1an och 2an (lite 3an) och på den tiden vart man ju helt frälst av Lara Croft, sen blev det lite sämre med alla möjliga och omöjliga uppföljare för att inte tala om dom vedervärdiga filmerna.

detta spel känns mer som filmerna faktiskt, fast på ett förvånansvärt bra sätt! kontrollerna är till en början lite knepiga och när man ska dra objekt så vill det sig inte riktigt, men detta lär man sig snart och då är det inga som helst problem!...
grafiken är lysande, visst det är ingen TES:Oblivion grafik, det känns mer som HL2 (vilket inte är fy skam alls!). men det gör att flera kan spela det på sina burkar!

sen är det underbart att få återse och åter få styra allas våran favorithjältinna med sina dual berettas, helt underbart!

inget orginellt eller nyskapande spel, men ett otroligt underhållande spel!

Jag hållr med fullständigt men det är på tok för kort. Om man jämför med t.ex. 1an så är det grymt kort och enkelt. Jag körde bara fast en gång under hela spelet och det var bara p.g.a.att jag var en idiot.

Nu försöker jag hitta allt i huset men tyvärr så är det två silver statyer som gömmer sig.
Citera
2006-04-15, 18:10
Medlem
Hjälp mig jag är ungefär 60% in i spelet.

Citera
2006-04-15, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boqo
Hjälp mig jag är ungefär 60% in i spelet.

Citera
2006-04-16, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn

TACK!
Citera
2006-04-16, 18:42
Medlem
Jag har klarat av spelet nu och visst var det underhållande och allt sånt men ack så lite speltid man fick för de 7,12 Gib. Hela spelet var ju avklarat på runt 6 timmar o då spelade jag inte fort :/ synd på ett sånt bra tidsfördriv
Citera
2006-04-19, 02:35
Bannlyst
Grymt underhållande spel, men jag är fast på ett ställe

Peru banan när man ska gå förbi en slags stenbro som rasar och då kommer den en kort filmsekvens då allt rasar och man ska bara trycka på upp knappen när den visas på skärmen för att hoppa dit å så..
Sen när man hänger kommer det fram att jag ska trycka neråt, men hon ramlar förbaskat varenda jävla gång? är det en bugg eller kan nån säga mig hur man ska göra? tack
Citera
2006-04-19, 03:03
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordblacK
Grymt underhållande spel, men jag är fast på ett ställe

Peru banan när man ska gå förbi en slags stenbro som rasar och då kommer den en kort filmsekvens då allt rasar och man ska bara trycka på upp knappen när den visas på skärmen för att hoppa dit å så..
Sen när man hänger kommer det fram att jag ska trycka neråt, men hon ramlar förbaskat varenda jävla gång? är det en bugg eller kan nån säga mig hur man ska göra? tack

Ha!! den är lurig Den pilen pekar lite av ett mellanting om jag inte minns helt fel. Tror inte det är nedåt du ska trycka, utan höger. Testa lite olika riktiningar så kommer det lösa sig!
Citera
2006-04-19, 04:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Ha!! den är lurig Den pilen pekar lite av ett mellanting om jag inte minns helt fel. Tror inte det är nedåt du ska trycka, utan höger. Testa lite olika riktiningar så kommer det lösa sig!

tack påskis ja grejade det nu klurigt å grymt skoj spel lara croft e ballllll oxå!
Citera
2006-04-19, 13:32
Medlem
Tr

Var på bana 5 Kazakstan,, då jag ville spela om en av de tidigare banorna och tog new game, vilket gjorde att hela skiten försvann. Sitter på bana 2 nu
Varning till er med 360, ni ska naturligtvis ta replay level som jag missade annars blir ni av med allting...
Citera
2006-04-19, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcion
Var på bana 5 Kazakstan,, då jag ville spela om en av de tidigare banorna och tog new game, vilket gjorde att hela skiten försvann. Sitter på bana 2 nu
Varning till er med 360, ni ska naturligtvis ta replay level som jag missade annars blir ni av med allting...

Samma sak på xbox vilket är oerhört irriterande
Citera
2006-04-22, 02:25
Medlem
mogs avatar
helvete vad irriterad jag är nu alltså...

hur f*n ska man göra för att klara av denna boss?? jag blir vansinnig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in