Citat:
Ursprungligen postat av
WonDash
Jag sympatiserar inte ett dugg med föreningen och hoppas att den läggs ner och att tränaren i fråga hängs upp i ett träd i 24h, men något jag stör mig oerhört på är att tystnaden hos dom som påståtts sig ha drabbats av denna tränare bidragit till att andra har drabbats. Att man låtit det pågå så länge (om det nu är sant) utan att ha gjort ett jävla skit för att stoppa det. Man har inte ens pratat med sina föräldrar, vänner, andra vuxna etc. Jag slår vad om att man varit frivillig till en början och att man nu är bitter över att det inte ledde till några fördelar. Har alltså ingen sympati för någon i denna röra.
ALLA har pratat om detta i 15år och det har sagts återkommande att snubben är galen och har empatistörningar.
Men samtidigt har de flesta föräldrar o folk vägrat tro det för att han är ju så "charmig".
Det finns ju till och med en grupp med förldrar som skrivit på i hans försvar. Och efter 20år hårt styre i klubben. Hur många NEJ sägare tror du det finns där.
Hur många gånger tror du de som förklarat hur vrickad han är fått höra att det måste vara nått sånt där MeeToo svammel. Ungarna är så känsliga och lättkränkta idag, Det behövs en hård tränare för att folk ska nå resultat. Alla tränare är ju lite speciella. osv osv