2020-10-14, 09:54
Medlem
Rasande-Roses avatar
Spännande.
Men har lågt förtroende för att Rockstar kommer utveckla det till något jag gillar efter hur GTA V och RDR 2 blev.
Citera
2020-10-14, 20:38
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Spännande.
Men har lågt förtroende för att Rockstar kommer utveckla det till något jag gillar efter hur GTA V och RDR 2 blev.

Vad var det med rdr2 som gjorde dig så besviken?
Citera
2020-10-15, 01:01
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Spännande.

Gillade både GTA V och RDR 2 men stör mig som fan på att de bara koncentrerar sig på online-delarna efter att skiten släppts. Är ju inte svårt att släppa de nya fordonen, uppdragen eller events till offline delen också. Kan till viss del förstå att nya uppdrag bara kommer till online men de kan väl fan åtminstone släppa nya fordon till offline, men det skiter de i för att det inte finns några pengar att tjäna på shark cards på offline delen...
Citera
2020-10-15, 11:29
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Vad var det med rdr2 som gjorde dig så besviken?

Spelet var regelrätt långtråkigt och oväntat linjärt. Sjukt snyggt, stämningsfullt och läckra animationer och detaljerad spelvärld. Men själva spelandet var helt enkelt inte kul och Rockstars upplägg känns mer linjärt och styrt för varje nytt spel de släpper. Går åt fel håll. Gav spelet två försök och gav upp efter runt 10-12 timmar båda gångerna.
Citera
2020-10-18, 11:22
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Har kartan till GTA 6 läckt?

https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/comments/jaevas/biggest_gta_6_news_in_2_years_rockstars/

Ser lovande ut, påminner lite om gamla läckan på GTA V kartan, hoppas vi kommer få se mer inom kort.
Citera
2020-10-18, 11:31
Avslutad
Om de nya kart läckorna stämmer vore det coolt om man kunde åka färja mellan öarna.
Citera
2020-10-18, 11:41
Medlem
swebarbs avatar
kan ju va den riktiga eftersom kartan till RDR2 som läckte ut väldigt tidigt visade sig stämma rätt bra sen va?
Citera
2020-10-18, 11:47
Medlem
fearreapers avatar
https://youtu.be/uH6k1SMHfKc
Citera
2020-10-19, 20:40
Medlem
HanMedMjukisbyxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
https://youtu.be/uH6k1SMHfKc

Ser grymt ut. Längtar efter GTA 6.
Citera
2020-10-20, 02:23
Medlem
fearreapers avatar
Såg du att det är fejk allt det hela ?,
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedMjukisbyxor
Citera
2020-10-20, 11:14
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedMjukisbyxor

Vad var det som såg grymt ut?
Citera
2020-10-23, 19:11
Medlem
MortalDiseases avatar
Man hoppas givetvis att detta spel blir så bra som det kan bli, så om det dröjer längre tid än vad vi hoppas kanske det möjligtvis blir en mycket mer detaljrikt värld som vi får spela oss igenom och senare lira online på i låt oss säga 10 år eller mer innan nästa spel kommer, men om det är som dem säger och att spelet släpps i en mindre skala först för att sedan byggas ut eftersom.., så kanske det ändå inte är så långt borta tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in