2007-03-14, 20:01
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Underskattning på väg märker jag.

Nej. Men om Sverige spelar som dom kan så ska dom vinna rätt enkelt såklart.
Nordirlands vinst mot Spanjackerna var ju en tillfällighet, så bra är dom inte i varje match. 2 - 0 till Sverige är mitt tips och 'Ibra' hänger båda.
Citera
2007-03-14, 20:04
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Nej. Men om Sverige spelar som dom kan så ska dom vinna rätt enkelt såklart.
Nordirlands vinst mot Spanjackerna var ju en tillfällighet, så bra är dom inte i varje match. 2 - 0 till Sverige är mitt tips och 'Ibra' hänger båda.
Tror du isåfall inte att Sveriges vinst mot densamma var en lika stor tillfällighet.
Citera
2007-03-14, 20:08
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Tror du isåfall inte att Sveriges vinst mot densamma var en lika stor tillfällighet.

Nej Relay nej

Sverige deltog i VM i somras och anses generellt vara ett starkt landslag. Din jämförelse haltar.
Citera
2007-03-14, 20:11
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Nej Relay nej

Sverige deltog i VM i somras och anses generellt vara ett starkt landslag. Din jämförelse haltar.
Låt se en oavjord mot trinidad tobago en vinst mot paraguay och en oavgjord mot England mycket imponerande. Prestationen i förra VM var desto bättre men att där åka ur mot Senegal var direkt svagt. Att åka ut mot Tyskland är inget att skämmas för. Men sanningen att säga Sveriges landslag är sämre än media vill påskina.
Citera
2007-03-14, 20:12
Medlem
von Hindenburgs avatar
Hur gick det för Nordirland i VM då?
Citera
2007-03-14, 20:13
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Låt se en oavjord mot trinidad tobago en vinst mot paraguay och en oavgjord mot England mycket imponerande. Prestationen i förra VM var desto bättre men att där åka ur mot Senegal var direkt svagt. Att åka ut mot Tyskland är inget att skämmas för. Men sanningen att säga Sveriges landslag är sämre än media vill påskina.

Är det nåt lag som är sämre än media vill påskina är det väl ändå Spanien?
Citera
2007-03-14, 20:14
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Skyll det på idioten Aragones och envisheten att ha med Raul. Men annars så är Sverige grymt överskattat av media.
Citera
2007-03-14, 20:29
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Skyll det på idioten Aragones och envisheten att ha med Raul. Men annars så är Sverige grymt överskattat av media.

Det är väl för fan knappast något som är utmärkande för just Sverige.

(hint: England)
Citera
2007-03-14, 20:30
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine

Så länge vi bara har en enda spelare som skulle platsa i Spanien (självklart tänker jag på Zlatan) så är det svårt att överskatta Spaninen jämte Sverige. Borde vara klasskillnad.
Citera
2007-03-14, 21:56
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:

Nordirland fick spö av Island med 3-0 på hemmaplan...
Har dom en bra dag kan de ställa till problem, men annars bör vi vinna.
Citera
2007-03-14, 22:12
Medlem
Ahruons avatar
Danmark fick ju också bekänna färg mot Nordirland. Men självklart ska vi vinna.
Citera
2007-03-14, 22:48
Medlem
Jensys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calee
Dog alla Zlatankritiker nu? Snart gör Zlatan en likt Valenciamatchen halvbra insatts utan att göra mål eller liknande och då kommer väl alla tillbaka antar jag.

Jag finns kvar. Zlatan kan ju börja med att göra en bra match i landslaget, den senaste var väl nån match från 2005. För mig är det givet att Elmander och Allbäck spelar från start i nästa EMkval match(ifall de är skadefria såklart). Men det ska bli mycket spännande att se vad han kan uträtta i sin nästa landslagsmatch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in