2007-01-21, 20:34
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Alvbåge verkar vara en OK prick, hoppas han kan lära sig att fånga ett par bollar också.

Han får gärna lära sig att organisera sin blogg. Det är ren tortyr att försöka utröna vad som står.
Citera
2007-01-21, 20:38
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Han får gärna lära sig att organisera sin blogg. Det är ren tortyr att försöka utröna vad som står.

Det kommer, enligt säkra källor läser Alvbåge Datakunskap grundkurs på distans. Den som väntar på något gott.....
Citera
2007-01-21, 20:41
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden

Bättre än Gnagets mest kända spelarhemsida, oavsett ordningen.
Citera
2007-01-21, 20:48
Bannlyst
När vi ändå är inne på Alvbåge; vad fan gör han i landslaget? Han är ju riktigt dålig. Örlund, Sandqvist och Wiland är bättre. Och ja, Shaaban och Isaksson är givetvis även de bättre.
Citera
2007-01-21, 22:16
Medlem
Dessa matcher är riktiga sömnpiller. Såg några minuter av matchen mot Venezuela,trodde först att det var ett jippo av något slag men förstod snart att det var blågult på sin årliga turne i Asien. La märke till vår ytterback,jag brast ut i "han är ju för helvete fet killen, iaf knubbig". Var det fel på bilden eller är verkligen Matias Concha fet/knubbig? Pinsamt och komiskt på samma gång att se landslagströjan sitta som korvskinn på kroppen. Såg max 15 min av matchen,allt jag sett av turnen och mer vill jag inte se av skiten.
Citera
2007-01-21, 22:45
Medlem
LastCaresss avatar
Asien ? ...

Fint mål av Nannskog

edit : Taco nersparkad !
Citera
2007-01-21, 22:51
Medlem
the head honchos avatar
Haha, fy fan vad skön kille han nummer 23 är. Har han konto här på FB?

Inga mini-Tacos!
Citera
2007-01-21, 23:05
Medlem
Madchilds avatar
En bra match av Sverige faktiskt. Nannskog, Sandberg och Nilsson var bäst.

Anders Svenssons 'bugg' kanske är att han är kvinna...?
En normalt utrustad man hade legat i koma i en vecka efter en sån känga.
Citera
2007-01-22, 00:19
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish7
...jippo av något slag men förstod snart att det var blågult på sin årliga turne i Asien...

Jag är inte den som anmärker småfel (försöker i vilket fall inte), men det är skrämmande vilka dåliga geografikunskaper folk har. Har hört Asien, Sydafrika m.m.

Blågult är i Sydamerika, kontinenten söder om Panamakanalen. Där ligger bl.a. Venezuela. Något sådant finns inte i varken Sydafrika eller Asien.

Man gnäller på amerikaner för taskig geografikunskap, man kanske också skulle gnälla på svenskar?
Citera
2007-01-22, 00:37
Medlem
Crooked Countys avatar
Aftonbladet sager:
''Svensson fällde Guerrero utanför Sveriges straffområde och skulle be om ursäkt när Guerrero satte dobbarna rätt i Anders Svenssons skrev.''

Och sedan sager Svensson sjalv:
''– Han kastade sig och skrek så jag gick fram och hetsade honom lite. Då kickade han till mig och den satt mindre skönt, säger Anders Svensson till TV4.''

Sa han gick alltsa fram for att hetsa honom och inte saga forlat?
Citera
2007-01-22, 05:57
Medlem
Svinigt gjorde i så fall. Hyfsad match igår i alla fall, kunde varit sämre. Ser gärna mer av Nannskog.
Citera
2007-01-22, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Spelbolagen har ju rätt låga odds på Ecuador på söndagens match. Sätter man ett kryss och det blir kryss kan man dock tjäna en slant. Frågan är om Sverige förmår att spela oavgjort ens? Jag tvivlar nästan.

Jahaja, man skulle satt kryss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in