2009-09-09, 23:36
Bannlyst
Det är kört! Sverige måste vinna mot Danmark för att ha en logisk chans att gå vidare. Portugal kommer köra över både Ungern och Malta på hemmaplan.
Senast redigerad av JohnMunch 2009-09-09 kl. 23:38.
Citera
2009-09-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebarovic
Okej, men matchen innan dess då? Då den bästa av Sveriges två elvor förlorade mot Albanien?

öhh menar du träningslandskampen som spelades typ -03 eller -04 eller? Vill minnas att Sverige hade sköna lirare som Selakovic, Skoog, Prica och Farnerud med då.. va sa du om den bästa av Sveriges elvor?
Citera
2009-09-09, 23:41
Medlem
Chilimans avatar
Jag har inte läst tråden dom senaste timmarna, men rodeoturken, du måste vara ganska nöjd över Sveriges resultat idag va?
Citera
2009-09-09, 23:43
Medlem
SexyBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Vad var fel på Elms hörnor?

De gick rakt upp i luften och därefter samma väg ned, oftast 10 meter bortom målområdet. Även kallade ballongbollar.
Citera
2009-09-09, 23:43
Medlem
NirvanAs avatar
Elm suger så hårt utanför allsvenskan, snubben kommer choka som fan i holland också
Citera
2009-09-09, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman
Jag har inte läst tråden dom senaste timmarna, men rodeoturken, du måste vara ganska nöjd över Sveriges resultat idag va?

Jag är nöjd med tre poäng men missnöjd med att vi inte tog chansen att förbättra målskillnaden, hur känner du själv?
Citera
2009-09-09, 23:46
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Elm suger så hårt utanför allsvenskan, snubben kommer choka som fan i holland också

Tror att du har jättefel. Elm kommer att bli en av våra mest älskade landslagsspelare. Han är bara 21 år och har bara spelat i Sverige hittills. Om tio år kommer du att säga att Rasmus är en av Sveriges viktigaste spelare genom tiderna, tro mig.
Citera
2009-09-09, 23:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Tror att du har jättefel. Elm kommer att bli en av våra mest älskade landslagsspelare. Han är bara 21 år och har bara spelat i Sverige hittills. Om tio år kommer du att säga att Rasmus är en av Sveriges viktigaste spelare genom tiderna, tro mig.
Det betvivlar jag men kontentan av det jag skrev är att han inte bör starta i vm kvalmatcher eller dylikt i dagsläget.
Citera
2009-09-09, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rodeoturken
öhh menar du träningslandskampen som spelades typ -03 eller -04 eller? Vill minnas att Sverige hade sköna lirare som Selakovic, Skoog, Prica och Farnerud med då.. va sa du om den bästa av Sveriges elvor?

Okej, förstalaget med 3-4 ickeordinarie spelare. Men sa du inte att Sverige kunde ställa upp två elvor som skulle slå Albanien 9ggr av 10?
Citera
2009-09-09, 23:52
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rodeoturken
Jag är nöjd med tre poäng men missnöjd med att vi inte tog chansen att förbättra målskillnaden, hur känner du själv?

Jag tycker att det är helt sjukt att Sverige kan gå från att spela ett spel som håller hög europaklass, till att spela som IFK Norrrköping - på tre dagar!

Ska bli intressant att höra dig förklara detta, och dessutom berätta vad ett landslag som knappt vinner mot Malta har att göra i VM?

Själv är ja missnöjd med dom tre poäng Sverige tar, för jag tycker inte att vi förtjänar dom. Men jag tar ändå emot dom, som en tråkig present man inte har förtjänat. Jag tror dock inte att det räcker, för Danmark kommer vinna över Sverige på Parken, och efter det hoppas jag att Lars och Roland får lämna sina platser som rövknullare av svensk landslagsfotboll..
Citera
2009-09-09, 23:53
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebarovic
Okej, förstalaget med 3-4 ickeordinarie spelare. Men sa du inte att Sverige kunde ställa upp två elvor som skulle slå Albanien 9ggr av 10?
En träningsmatch. Således räknas den inte. Albanien har aldrig slagit Sverige i en tävlingsmatch.
Citera
2009-09-09, 23:55
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Jag tycker att det är helt sjukt att Sverige kan gå från att spela ett spel som håller hög europaklass, till att spela som IFK Norrrköping - på tre dagar!

Ska bli intressant att höra dig förklara detta, och dessutom berätta vad ett landslag som knappt vinner mot Malta har att göra i VM?

Själv är ja missnöjd med dom tre poäng Sverige tar, för jag tycker inte att vi förtjänar dom. Men jag tar ändå emot dom, som en tråkig present man inte har förtjänat. Jag tror dock inte att det räcker, för Danmark kommer vinna över Sverige på Parken, och efter det hoppas jag att Lars och Roland får lämna sina platser som rövknullare av svensk landslagsfotboll..
Tycker du att Malta förtjänade tre poäng? Eller att det skulle bli oavgjort? Vi förtjänade vinsten. Därmed inte sagt att det var bra spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in