Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Kan egentligen inte klaga på insatsen men något så är det bittert som fan att vi inte vinner...
Olsens jävla dundertavla och klantigt försvarsspel i en annars faktiskt välspelad landskamp lämnar en jävligt bitter eftersmak..
Det positiva man kan ta med sig är ett bra spel och att vi lever men nu är det kniven mot strupen som gäller och Kosovo på måndag bara måste va tre poäng..
Satan att vi släppte in det där jävla målet på övertid.. Det kändes så jävla bra

Bara att hoppas att Slovenien och Schweiz kryssar på måndag, det skulle få saker att kännas bättre.
Inte säkert att vi har råd med något till poängtapp om vi nu vill ha den där direktplatsen, möjligtvis ett kryss borta mot Schweiz. Men såklart ska man vinna varje poäng som finns att spela för.
Egentligen ingen som gjorde bort sig förutom Olsen, Ekdal kommer väl närmst men även han hade sina bra stunder