2008-06-06, 14:06
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag minns också det snacket, och gudarna ska veta att det var en tråkig match. Vore bara intressant om det verkligen har röstats i frågan, var röstningen hölls osv.

På Aftonbladet.se kanske. Men det säger så mycket för där röstas väl en ny match i veckan fram till "tidernas tråkigaste match".
Citera
2008-06-06, 14:38
Medlem
CraigChrists avatar
Jippi!!!! Daniel "14touch" Andersson från start... Man blir ju mörkrädd... Han hinner för fan knappt med i allsvenskan... Hur fan är det tänkt att han ska hinna med Greker.....
Citera
2008-06-06, 14:39
Medlem
funerals avatar
Hmmm.....lirar Sidleds från start kan man nog lassa ett par tusen på grekland som förnärvarande står i 3ggr pengarna.
Citera
2008-06-06, 14:53
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Hmmm.....lirar Sidleds från start kan man nog lassa ett par tusen på grekland som förnärvarande står i 3ggr pengarna.

Den här matchen skriker oavgjort.
Jag tänker dra in lite extra semesterpengar genom att spela riktigt tungt på 0-0.
Citera
2008-06-06, 14:59
Medlem
klybans avatar
Blir det Sidled och Taco på mitten och Kim inte få vara med.
Då skulle jag gissa på att jättebaby Kim blir sur och grinar, riktigt ordentligt.
Citera
2008-06-06, 15:06
Medlem
Cabrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Den här matchen skriker oavgjort.
Jag tänker dra in lite extra semesterpengar genom att spela riktigt tungt på 0-0.
Medhall. De tva lagen i sig ar valdigt troliga X-kandidater mot varandra, och i synnerhet med forutsattningarna vi har (oppningsmatch, ingen har rad att forlora etc) kanns X naturligt.

Slanger in 1000 kr pa det. Vilket hus ger hogst odds?
Citera
2008-06-06, 15:21
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Blir det Sidled och Taco på mitten och Kim inte få vara med.
Då skulle jag gissa på att jättebaby Kim blir sur och grinar, riktigt ordentligt.
Allvarligt talat så skulle nog jag oxå göra detsamma
Citera
2008-06-06, 15:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jo det skulle jag också, men det är ju också en signal om hur illa Lasse's tankar är om Kim och hans förmåga.
Citera
2008-06-06, 16:24
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo det skulle jag också, men det är ju också en signal om hur illa Lasse's tankar är om Kim och hans förmåga.

Kim är helt unik i världsfotbollen, han är stark-men-dum-typen, fast med teknik och bollkänsla.
Citera
2008-06-06, 16:29
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Zlatan klev för övrigt av träningen idag Presskonferens nu så man kanske får lite mer klarhet i ämnet.
Enligt Svenskafans gick Zlatan av 7 sekunder före övriga spelare så det är nog inget att oroa sig för.

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=240335
Citera
2008-06-06, 16:30
Medlem
bravehs avatar
Citat:

Men kanske inte när journalister är närvarande?

Som Källström gjorde efter Spanien hemma.
Citera
2008-06-06, 19:53
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Det här är landslaget vet du. Inte Lyon. Kim har varit markant sämre än alla andra i landslaget.

Kim har aldrig fått en ärlig chans i landslaget. Helt omöjligt att prestera i rollen som kreatör på mitten man inte anpassar spelet efter just den spelarens kvalitéer.

Taco och Kim konkurerar om samma position men de är jävligt olika i spelstilen varför det blir problem för Kim de gånger han "får chansen" eftersom alla jävla pärmar är anpassade för Taco...

Som jag ser det finns det två alternativ, antingen gör man Kim till lagkapten och bygger spelet kring honom eller så skiter man i att ta ut honom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in