2019-11-15, 23:38
Medlem
Mot Färöarna:

Johnsson
? Helander Jansson Gagliolo
Kulusevski Svanberg Svensson Sema
Andersson Isak

Sedan in med Danielsson, Tankovic och Guidetti.
Citera
2019-11-15, 23:40
Medlem
Korders avatar
Huvudsaken är att Kulusevski spelar så att vi till 100% kan konstatera att det är Sverige han kommer spela för framöver.
Citera
2019-11-15, 23:43
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Huvudsaken är att Kulusevski spelar så att vi till 100% kan konstatera att det är Sverige han kommer spela för framöver.
Indeed.

Samt att om man är ordinarie och dessutom gör det bra i Serie A så ska man få chansen

Vore lite coolt med ett 4-3-3 med Kulan Tanken å Isak på topp, inte för att det kommer hända
Citera
2019-11-15, 23:48
Medlem
gato12s avatar
Eller tänk ett 4-2-3-1 med Olsson och Ekdal (eller Svensson) som sittande, Forsberg i en nummer tio roll och Tanken å Kulan på varsin kant, Isak på topp

Tror mini-Foppa och Isak hade trivts ganska bra...
Citera
2019-11-15, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Mot Färöarna:

Johnsson
? Helander Jansson Gagliolo
Kulusevski Svanberg Svensson Sema
Andersson Isak

Sedan in med Danielsson, Tankovic och Guidetti.

Lär nog bli så.
Citera
2019-11-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Ja det är sant. Tycker verkligen alla ska få starta.
Jaa hade vart skönt att få se dem lira lite och känna på Jannes spelidé lite. Samtidigt gör det en annars meningslös match intressant. Och Janne får en träningsmatch som idag inte existerar längre och det kan han nyttja med att spela nytt och testa nya saker.

Sen hade det vart grymt kul att "låsa" kulusevski till oss med. Även ifall han vart genomtydlig med att han föredrar sverige.
Citera
2019-11-16, 00:01
Medlem
II.Contes avatar
Trots att Markus Berg gör mål för sin andra match på raken fortsätter blattesvinen i diverse fotbollskommentarsfält att hetsa mot honom, oss svenskar, och påstår att Janne spelar honom istället för Isak pga "rasismen".

Zlatan har ställt till med stor skada och polariserat det polariserade samhället ytligare.

Bara en betraktelse i höstnatten.
Citera
2019-11-16, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av II.Conte
Trots att Markus Berg gör mål för sin andra match på raken fortsätter blattesvinen i diverse fotbollskommentarsfält att hetsa mot honom, oss svenskar, och påstår att Janne spelar honom istället för Isak pga "rasismen".

Zlatan har ställt till med stor skada och polariserat det polariserade samhället ytligare.

Bara en betraktelse i höstnatten.

Jag tror verkligen inte Janne är rasse. Men en sak jag undrat över är :

Han tog inte med Ken Sema för att han inte fick så mycket speltid i Watford en period.

Varför gäller då inte samma kring John Guidetti?
Citera
2019-11-16, 00:07
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Jag tror verkligen inte Janne är rasse. Men en sak jag undrat över är :

Han tog inte med Ken Sema för att han inte fick så mycket speltid i Watford en period.

Varför gäller då inte samma kring John Guidetti?

För att du ska få ihop ett LAG. Att ta in en massa personer med låg impulskontroll och divalateter gör att ett lag som är bra på pappret ofta går åt fanders.

Ungefär som när Zlatan tog ut lagen.
Citera
2019-11-16, 00:11
Medlem
Guidetti verkar ju idag mestadels fungera som lagmaskot, han verkar mil från speltid i landslaget av naturliga skäl. Idag fick han sitta på läktaren.
Citera
2019-11-16, 00:14
Bannlyst
Viktigt att pumpa in så mkt mål som möjligt mot färöarna för att få en bra seedning.
Citera
2019-11-16, 00:19
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Går ju rätt enkelt ihop kan jag tycka.

Kan köra 4-4-2 såhär:

X
XXXX
Kulusevski Svanberg XX (Svanberg kan spela var som helst här)
Tankovic Isak (du kan köra Tankovic centralt mitt med och Andersson Jämte Isak)

Tankovic och speciellt Dejan & SVanberg är väldigt flexibla.
Ska han köra Tankovic bredvid Svanberg, Tankovic som är 10a eller ytter.
Visst det är Färöarna men jag tror inte Janne fuckar ur så mycket, snarare Svensson bredvid Svanberg och Tanken istället för Foppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in