-De kör press á la ifk gbg på 80-talet, det är så du blir fuktig i ögat Glenn
yada yada yada.
Det är bara pinsamt att landslaget( läs backlinjen) skiter på sig och tjongar tillbaka till Isaksson så fort en jänkare andas åt deras håll
Det håller fan inte på internationell nivå
För övrigt, var D. Andersson bakis första tjugo?