2007-08-22, 20:36
  #2005
Medlem
Var det Tony Clifton som sjöng nationalsången ?
Citera
2007-08-22, 20:36
  #2006
Medlem
Pubertals avatar
Jag sitter och kvider framför TV:n. Var tusan har dom hittat den där nasala sångaren!?
Citera
2007-08-22, 20:37
  #2007
Medlem
Han lyckades slakta både den amerikanska och svenska nationalsången.
Citera
2007-08-22, 20:41
  #2008
Medlem
Linkzies avatar


Nationalsången....

Var han...?
Citera
2007-08-22, 20:42
  #2009
Medlem
Är det nån fler än jag som har en bild som är lite förvrängd? den är utdragen på höjden? Det var samma sak i matchen mot island.
Citera
2007-08-22, 21:28
  #2010
Medlem
Crookens avatar
Daniel Andersson bör nog fortsätta med sidledspassarna, så fort han försöker spela framåt eller bakåt blir det ju skit.

Varför spelar vi i helblått? Det är väl Bortaställ?
Citera
2007-08-22, 21:28
  #2011
Medlem
Über_menschs avatar
-De kör press á la ifk gbg på 80-talet, det är så du blir fuktig i ögat Glenn
yada yada yada.
Det är bara pinsamt att landslaget( läs backlinjen) skiter på sig och tjongar tillbaka till Isaksson så fort en jänkare andas åt deras håll
Det håller fan inte på internationell nivå

För övrigt, var D. Andersson bakis första tjugo?
Citera
2007-08-22, 21:29
  #2012
Medlem
LastCaresss avatar
Stackars Danmark, de får ju råkuk av Irland, står 0-4 nu. Visst vill man ju inte danskarna väl, men 0-4 är ju lite att ta i.
Citera
2007-08-22, 21:29
  #2013
Medlem
Pubertals avatar
Fyfaan vad sur jag blir på dessa experter som sitter och är förvånade över att USA kan spela fotboll. Claes och Mjällby skrattar åt att USA är rankade högre än Sverige(!) Jaha? Vi är ju mer eller mindre jämna och har varit det sedan mitten av 90-talet. Sluta förvånas!
För övrigt är Bosse usel.
Citera
2007-08-22, 21:30
  #2014
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAPCOM
Vad fan är det som sjunger nationalsångerna ikväll?


haha så sjukt roligt när han sjöng den amerikanska nationalsången och dom zoomade in på usas förbundskapten..

Kan man se mer skeptisk och missnöjd med?!
- började genast fundera varför
då zoomar dom in killen som försöker sjunga
- börjar asgarva
och DÅ! då zoomar dom in den amerikanska publiken som ser sjukt missnöjda ut

humorn är total!
Citera
2007-08-22, 21:32
  #2015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
-Det är bara pinsamt att landslaget( läs backlinjen) skiter på sig och tjongar tillbaka till Isaksson så fort en jänkare tittar åt deras håll
Vart har du sett Isaksson?
Citera
2007-08-22, 21:33
  #2016
Medlem
Tebos avatar
Det är något som inte stämmer i samspelet mellan mittfält och backlinje. När backlinjen har bollen finns det nästan aldrig någon mittfältare att spela till och till slut tappar de tålamodet och tjongar upp bollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in