2013-02-05, 17:53
Medlem
Någon som har koll om vi har någon riktigt framtidsman i backlinjen på G? Vore skönt att kunna falla tillbaka på någon när Mellberg är borta...
Citera
2013-02-05, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebr0004
Någon som har koll om vi har någon riktigt framtidsman i backlinjen på G? Vore skönt att kunna falla tillbaka på någon när Mellberg är borta...
Störst potential som mittback har nog Alexander Milosevic i AIK, innan han fick sin skada var han nära att bli köpt av utländska klubbar.
Citera
2013-02-05, 18:32
Medlem
anteri17s avatar
Bra för alla tre parter om guidetti hade fått lira...
Citera
2013-02-05, 18:44
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Pontus Jansson och Alexander Milosevic ar val de tva som det ser ljusast ut for just nu. Bada ar mittbackar och fodda pa 90-talet.
Citera
2013-02-05, 19:00
Medlem
nygards avatar
Citat:

Pontus Jansson.
Citera
2013-02-05, 19:14
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Riktigt bra? Han gjorde 1 mål mot Finland och var annars mest osynlig.

Hysén håller inte på landslagsnivå, så enkelt är det.

Om Hysén är en spelare för landslaget så håller inte det svenska landslaget i VM.
Ja han gjorde en bra januari turné annars hade han inte varit med här....fråga erik om du inte tror mig! En hysén i storform håller definitivt landslagsklass.Sen tror jag till och med en utvecklingsstörd inser att han som max skulle vara 4-5 forward i ett ev. vm
Citera
2013-02-05, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Ja han gjorde en bra januari turné annars hade han inte varit med här....fråga erik om du inte tror mig! En hysén i storform håller definitivt landslagsklass.Sen tror jag till och med en utvecklingsstörd inser att han som max skulle vara 4-5 forward i ett ev. vm
Menar du på allvar att en spelare som Hysén som är slut sedan länge håller landslagsklass? Han håller medioker allsvensk klass som bäst. Den Hysén som fanns för några år sedan då han var en av allsvenskans bästa spelare finns inte längre, nu är han slut.

För att vara med i landslaget om man spelar i allsvenskan krävs det att man dominerar och är en av de bästa spelarna i serien, och det är inte Hysén längre. Det finns flera anfallare som får speltid i Europa och som är bättre spelare än vad dagens Hysén är. Finns till och med flera allsvenska anfallare som är bättre än honom.
Citera
2013-02-05, 19:52
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Menar du på allvar att en spelare som Hysén som är slut sedan länge håller landslagsklass? Han håller medioker allsvensk klass som bäst. Den Hysén som fanns för några år sedan då han var en av allsvenskans bästa spelare finns inte längre, nu är han slut.

För att vara med i landslaget om man spelar i allsvenskan krävs det att man dominerar och är en av de bästa spelarna i serien, och det är inte Hysén längre. Det finns flera anfallare som får speltid i Europa och som är bättre spelare än vad dagens Hysén är. Finns till och med flera allsvenska anfallare som är bättre än honom.
En hysén i den form han var för bara nåt år sen håller landslagsklass ja....Sen att du nu VET att han är slut är en annan femma.
Men han har väl tydligen varit slut många gånger då:
allsvenskan 2008: 30 matcher 4 mål 7 ass
allsvenskan 2009: 27 matcher 18 mål 4 ass
allsvenskan 2010: 22 matcher 10 mål 3 ass
allsvenskan 2011:29 matcher 16 mål 5 ass
allsvenskan 2012 30 matcher 6 matcher 7 ass.
7 mål på dom 11 senaste landskamperna är heller inte så uselt av en spelare som är slut och medioker
Citera
2013-02-05, 20:00
Medlem
zlatan blir nog less att spela med en sopa som hysen.
Citera
2013-02-05, 20:52
Medlem
oceanwaves avatar
Sveriges U21 möter just nu England borta på en leråker. England leder med 1-0 efter en dryg kvart och det är fullständigt vidöppet på Sveriges vänsterkant. Ser inte bra ut, men man ska komma ihåg att England kommer med ett bra lag och Sverige har flera debutanter.

*edit*

Där kom 2-0. Jag tror inte jag överdriver om jag säger att England har kommit runt 15 ggr på Sveriges vänsterkant. Kommentatorerna pratar om Englands bästa insats på 2-3 år..

*edit*

3-0 i 42:a min efter det att Helander orsakat straff. Han borde varit utvisad men klarar sig med gult. Linde räddar straffen men Helander står och sover så Ince kan ostört trycka in returen. Helander, Malm och Mathias Andersson har en hemsk halvlek. Sen måste man fråga sig varför engelsmännen inte kan erbjuda en bättre plan för en landskamp..
Senast redigerad av oceanwave 2013-02-05 kl. 21:20.
Citera
2013-02-05, 21:04
Medlem
Marathons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceanwave
Ser inte bra ut, men man ska komma ihåg att England kommer med ett bra lag och Sverige har flera debutanter.

Dessutom är de svenska spelarna fortfarande i försäsong och har därmed knappast matchtempot i sig än.
Citera
2013-02-05, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oceanwave
Sveriges U21 möter just nu England borta på en leråker. England leder med 1-0 efter en dryg kvart och det är fullständigt vidöppet på Sveriges vänsterkant. Ser inte bra ut, men man ska komma ihåg att England kommer med ett bra lag och Sverige har flera debutanter.

*edit*

Där kom 2-0. Jag tror inte jag överdriver om jag säger att England har kommit runt 15 ggr på Sveriges vänsterkant. Kommentatorerna pratar om Englands bästa insats på 2-3 år..

Vad fan är det för plan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in