• 1
  • 2
2020-04-30, 19:24
Medlem
Har försökt leta här på FB men lyckas inte hitta något vettigt svar.
Jag tänkte se om den breda kunskapen som finns på flashback kansle kan lista ut det gemensamt...

Som många av er vet så säljs det röd|orangea piller som påstås vara tramadol men är med största sannolikhet inte det. MEN dom är ju granaterat någon annan drog... Jag har blivit pålurad ett gäng och pga att jag inte lyckas få tag på riktiga tram trotts att jag sökt över hela göteborg i snart 2 veckor så käkar jag dom för att helt enkelt slippa avtändningen.

Jag blir inte påverkad som om jag hade tagit en 200mg tram men på något vis blir jag påverkad iaf... Jag blir lite slöare än vanligt men saknar alla efekter som kommer med tram. MEN dom gör ju iaf att man inte får tramavtändning... Jag har käkat tram länge och efter en dag utan så går jag in ordentligtbi avtändning men om jag käkar dessa så gör jag inte det. Min tollerans för tram går också ner. Om jag äter domhär i en vecka och sen får tag på tram så krävs det hälften så mycket tram för att jag ska känna av dom.
En annan sak jag noterat är att dom röda pillrena kickar in riktigt fort. Man känner av dom innom en kvart men efekten vara bara i 2-3 timmar och avtar jäkligt fort. När det väl avtagit så mår man skitdåligt jävligt snabbt till skillnad mot riktiga tram
Så frågan är vilken substans hämmar avtändning av opioider/opiater men är INTE en opiat/opioid?
Citera
2020-04-30, 19:40
Medlem
Dessa har cirkulerat länge, lösa utan bilister. De innehåller Subutex, det förklarar även varför din tolerans går ner. Dessa kan man tugga på en avtändning exempelvis. Hur som, jag råder dig aldrig att tugga på nått från gatan utan bilister.
Citera
2020-04-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnumjr
Dessa har cirkulerat länge, lösa utan bilister. De innehåller Subutex, det förklarar även varför din tolerans går ner. Dessa kan man tugga på en avtändning exempelvis. Hur som, jag råder dig aldrig att tugga på nått från gatan utan bilister.

Jag vet men jag har fan inget val.. kan inte gå in i avtändning nu och jag har letat som en galning men hittar inget...

Hur vet du att dom innehåller subitex? Låter inte så troligt .. jag har aldrig köpt subitex men sub är väl väldigt mycket dyrare än tram? Varför sälja sub som tram när man kan få mer betalt om man säljer det som sub?
Citera
2020-04-30, 22:51
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Är det dom där indiska du pratar om?
Citera
2020-05-01, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Är det dom där indiska du pratar om?
Jag har ingen aning om vart dom kommer ifrån.. dom är ljusröda eller nästan orangea och säljs löst utan blister... Många som skrivit om dom här på flashback men ingen verkar beta vad dom innehåller...
Citera
2020-05-01, 11:08
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnumjr

Vad kommer denna info ifrån?
Min uppfattning är att det är någon form av rc opiat som finns i dessa. Men det är en gissning.
Citera
2020-05-01, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Vad kommer denna info ifrån?
Min uppfattning är att det är någon form av rc opiat som finns i dessa. Men det är en gissning.
Håller med dig... Det kan inte vara sub eller någon annan starkare opiat än tram... Med största sannolikhet en RC
Citera
2020-05-01, 13:17
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Håller med dig... Det kan inte vara sub eller någon annan starkare opiat än tram... Med största sannolikhet en RC
Finns en hel del skrivet i (FB) Den stora Tramadol-tråden (alla frågor om Tramadol, Tradolan, Nobligan m.fl.tas här) om en fejktablett som folk blev sjuka av. Inläggen skrevs under en period hösten/vintern 2019.

Hittade ett par bilder:
https://postimg.cc/Wqk4mNKd
https://imgur.com/a/ZRtZpdY

Ser dom ut så ska du, eller ni som läser, inte käka dom.
Citera
2020-05-01, 13:41
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Jag har ingen aning om vart dom kommer ifrån.. dom är ljusröda eller nästan orangea och säljs löst utan blister... Många som skrivit om dom här på flashback men ingen verkar beta vad dom innehåller...

Låter som dom indiska med fentanyl i som cirkulerade för något år sen.
Citera
2020-05-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Finns en hel del skrivet i (FB) Den stora Tramadol-tråden (alla frågor om Tramadol, Tradolan, Nobligan m.fl.tas här) om en fejktablett som folk blev sjuka av. Inläggen skrevs under en period hösten/vintern 2019.

Hittade ett par bilder:

Jag sökte i den tråden men lyckades inte hitta några bevis på vad dom innehåller... För jag blir inte sjuk av dom.... Och tveksam till att det är fentanyl.. för då borde dom vara väldigt starka eller? Har dock ingen koll på fentanyl...
Citera
2020-05-01, 14:56
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Jag sökte i den tråden men lyckades inte hitta några bevis på vad dom innehåller... För jag blir inte sjuk av dom.... Och tveksam till att det är fentanyl.. för då borde dom vara väldigt starka eller? Har dock ingen koll på fentanyl...
Ser dina piller ut som de på bilderna, så ska du inte käka dom. Vad dom innehåller, förutom kanske lite Tramadol, vet ju ingen.

Du har blivit varnad, vad du sedan gör är ju helt upp till dig.
Citera
2020-05-02, 10:04
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52

Hittade ett par bilder:

Jag har läst det förut men minns inte riktigt.
Min uppfattning var att de inte blev sjuka av avtändning utan mer ett förgiftningssymptom.
Men om det är avtändning kan det väll mycket väl stämma in på att det är subutex eller någon analog av det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in