2020-04-30, 17:55
Medlem
Hej hur många tycker om bröstvårts klämmor?.
För jag har gjort hemma gjorda med hårnål. Men är det farligt och sätta en på klitoris?
Citera
2020-04-30, 17:57
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym389
För jag har gjort hemma gjorda med hårnål. Men är det farligt och sätta en på klitoris?

Ta en tändare först och sterilisera, låt den svalna innan du trycker igenom den.
Citera
2020-04-30, 18:03
Medlem
JohnJensenTa en tändare först och sterilisera, låt den svalna innan du trycker igenom den.

Det är ingen nål det är som en klämma man sätter upp håret med googla
Citera
2020-04-30, 19:15
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
JohnJensenTa en tändare först och sterilisera, låt den svalna innan du trycker igenom den.

Det är ingen nål det är som en klämma man sätter upp håret med googla

Det är nog farligt om den sitter där länge och stryper blodtillförslen, du bör se om färgen ändras radikalt och du förlorar känslen. Påsklämma bör också fungera.
Citera
2020-04-30, 21:42
Medlem
Klämmor på bröstvårtor och klitta ska användas med måtta.

Och nej, påsklämmor är åt helvete för tajta. Tänk inte ens på det. Om du är kille och ens funderar på att använda såna på en tjej.testa på dej själv, så fattar du!

En klämma för bröstvårtor ska kunna justeras, och den ska bara vara skönt-ont (inte mer!) i kanske MAX tio minuter. Sen ska den av, sakta, och bröstvårtan ska gullas med (blåsas på och kanske(!) slickas/sugas på) så länge blodtillförseln återgår till det normala. Kan bli riktigt skönt.
Senast redigerad av FZappa 2020-04-30 kl. 21:48.
Citera
2020-04-30, 21:53
Medlem
TS, dina hemmagjorda klämmor är helt ok, både på bröstvårtor och klitoris. Du vet ju själv vad som är lagom/skönt-ont. När det blir för mycket tar du av dom, sakta, och leker lite med dej själv tills blodet kommer tillbaks..och då vet du. Det är liksom där tjusningen ligger.
Citera
2020-04-30, 23:44
Medlem
Aa och på min hemma gjorda kan man ju justera. Fins 3 olika lägen

Men kan man jämföra att sätta en klämms på klitoris som att sätta det på ollonet?
Citera
2020-05-03, 18:39
Medlem
Finns ju massor med klämmor i olika nät-shoppar. Men är man bara ute efter funktion så funkar clas ohlson utmärkt. Små limklämmor (universalklämmor) om man vill köra soft och krokodilklämma om man vill köra hårt.
Citera
2020-05-31, 10:24
Medlem
Korta-kjolars avatar
Citat:

Att få klämmor på bröstvårtorna kan vara en härligt men smärtsam upplevelse.
Klämma på klitoris är mer smärtsamt och personligen något jag har svårt för.
Men med en bra kommunikation och experimentlusta kan man säkert hitta saker som passar just er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in