• 3
  • 4
2021-07-25, 06:45
Medlem
voidxs avatar
Jag blev beroende av IV opiater (Heroin) när jag var 15 och har provat det mesta inom kategorin. En bra fix slår det mesta, bättre än både morfin, fentanyl och oxykodon. Som att omslutas med en stor varm filt med början i bröstet, sen kommer stålsmaken och opiatklådan, inom kort är man i vallmoland.

Bäst är dock imo stimulanter när det gäller kick. Kokain har jag slagit i mig bara en gång, att röka sten kokat på bikarbonat är tusen gånger skönare. Det kändes mest som en hjärtinfarkt, samt att öronen började ringa... Inte trevligt.

En hederlig panna tjack slår det mesta imo. Den starka blomstersmaken i käften, ökan i hjärt- och andningsfrekvens, dopaminutsöndring som gör att man tappar andan och måste sätta sig ner. Slog i mig en panna 45-kronorstjack från FS sist (typ 3 mån sen) på 0.6g... Jag höll fan på att få en stroke/hjärtinfarkt kändes det som, för att sedan vara extremt påtänd när kicken lagt sig. Bättre än tjacket jag får av Xteam i Kalmar, som i sin tur får det direkt från Bandidos i HBG alla gånger. Har fått samma tjack direkt från Xteam samt typ 4 andra kranar, varav en den största i Kalmar: bara skit i jämförelse, och 3 gånger dyrare. Kan tänka mig att FS 45:-/g blomster är typ 60-70%, och det från storspelarna i den kriminella världen som kostar 200:-/g är typ 25-30%.

Nummer två är 100% Mephedrone. Som en blandning mellan dos och MDMA IV (det är också trevligt), komplett med ögonvobbel, både dopamin- och serotonutsöndring (som tyvärr gör den neurotoxisk, men skitsamma, detta gör det bättre än MDMA). När jag var ung fanns den att beställa lagligt, en panna på 0.3 - 0.4g rent fiskpulver är bättre än både MDMA-kristaller och metamfetamin IV.

MDMA (bruna kristaller):

Otroligt skönt IV, sämre än både tjack och Mephedrone IV.

Metatjack (kristaller):

Jobbigt kemiskt påslag och ett stissigt, nervöst/ångestdrypande stimulantrus som sitter i alldeles för länge för att vara trevligt, detta gör det svårt att ta nya pannor om man inte vill sitta o leta insekter på huden i en vecka. Tar stimulanter bara för kicken, så detta gör det nästan värdelöst i min bok.

Slutsats:

Tjack är #1, all day every day. Har också hjälpt mig komma upp ur sängen och ta bort den eviga tröttheten från metadonbehandlingen. Det är dock en smutsig drog och inget jag planerar ta igen, ren nu sedan 3 mån.

Heroin, #2, är min sanna kärlek och vad jag föredrar IV, har dock haft mettabehandling i snart 10 år och behöver typ 0.7g för att slå igenom, så det blir inte så ofta längre.

Mephedrone kommer som #3, MDMA #4
Citera
2021-07-28, 16:30
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allheder
Ursäkta om jag lite påfluget frågar dig utan någon rätt!

Men liten nyfiken på hur det går för dig? Du har skrivit mycket intressant genom åren gällande dos och vet att sist jag läste så var du på behandlingshem och verkade fått rätsida på livet.

Behöver absolut inte svara ifall du inte vill.. Kan nämligen inte skriva PM än.

Må bäst!

Sorry för OT.
Jag håller på att försöka bli drogfri. Har lägenhet och bor med min fantastiska flickvän. Går ganska dåligt med att vara nykter i min hemstad men nu får det vara nog faktiskt.
Citera
2021-12-23, 10:09
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voidx
Jag blev beroende av IV opiater (Heroin) när jag var 15 och har provat det mesta inom kategorin. En bra fix slår det mesta, bättre än både morfin, fentanyl och oxykodon. Som att omslutas med en stor varm filt med början i bröstet, sen kommer stålsmaken och opiatklådan, inom kort är man i vallmoland.

Bäst är dock imo stimulanter när det gäller kick. Kokain har jag slagit i mig bara en gång, att röka sten kokat på bikarbonat är tusen gånger skönare. Det kändes mest som en hjärtinfarkt, samt att öronen började ringa... Inte trevligt.

En hederlig panna tjack slår det mesta imo. Den starka blomstersmaken i käften, ökan i hjärt- och andningsfrekvens, dopaminutsöndring som gör att man tappar andan och måste sätta sig ner. Slog i mig en panna 45-kronorstjack från FS sist (typ 3 mån sen) på 0.6g... Jag höll fan på att få en stroke/hjärtinfarkt kändes det som, för att sedan vara extremt påtänd när kicken lagt sig. Bättre än tjacket jag får av Xteam i Kalmar, som i sin tur får det direkt från Bandidos i HBG alla gånger. Har fått samma tjack direkt från Xteam samt typ 4 andra kranar, varav en den största i Kalmar: bara skit i jämförelse, och 3 gånger dyrare. Kan tänka mig att FS 45:-/g blomster är typ 60-70%, och det från storspelarna i den kriminella världen som kostar 200:-/g är typ 25-30%.

Nummer två är 100% Mephedrone. Som en blandning mellan dos och MDMA IV (det är också trevligt), komplett med ögonvobbel, både dopamin- och serotonutsöndring (som tyvärr gör den neurotoxisk, men skitsamma, detta gör det bättre än MDMA). När jag var ung fanns den att beställa lagligt, en panna på 0.3 - 0.4g rent fiskpulver är bättre än både MDMA-kristaller och metamfetamin IV.

MDMA (bruna kristaller):

Otroligt skönt IV, sämre än både tjack och Mephedrone IV.

Metatjack (kristaller):

Jobbigt kemiskt påslag och ett stissigt, nervöst/ångestdrypande stimulantrus som sitter i alldeles för länge för att vara trevligt, detta gör det svårt att ta nya pannor om man inte vill sitta o leta insekter på huden i en vecka. Tar stimulanter bara för kicken, så detta gör det nästan värdelöst i min bok.

Slutsats:

Tjack är #1, all day every day. Har också hjälpt mig komma upp ur sängen och ta bort den eviga tröttheten från metadonbehandlingen. Det är dock en smutsig drog och inget jag planerar ta igen, ren nu sedan 3 mån.

Heroin, #2, är min sanna kärlek och vad jag föredrar IV, har dock haft mettabehandling i snart 10 år och behöver typ 0.7g för att slå igenom, så det blir inte så ofta längre.

Mephedrone kommer som #3, MDMA #4

heroin har ja tagit IV 1 gång.
de va något av de sjukaste ja nånsin gjort. man liksom som du säger, domnar bort och får en helt närmast feberliknande och samtidigt helt njutningsfull upplevelse. ja gör de gärna igen.

tjack. också mycket trevligt på IV eller genom att snorta. hahah en rolig grej e att min plånbok typ luktade tjack idag eftersom ja hade använt busskortet till att hacka och finfördela det good times.

osså favoriten. crystal meth. dyrare variant av tjack men ja gillar den. asså kicken när man tar de är enorm. ja gick på crystal meth i ungefär 1.5 års tid.

nu är frågan asså. du vet ja får ibland en viss lust för att testa de igen - den här gången blire vape isåfall. och det som e de allra allra allra allra bästa me dehär e att man kan strössla i heroin I vape mech. både de och crystal meth skulle kunna gå att konsumera i vape och röka inomhus osv. ja gillar IV riktigt mkt men risken för infektion finns ju där osså och framförallt inte så bra om nån kollar i ens skåp. meckigt och pjåkigt. men men..... har varit drogfri i typ ett år men ibland kmr suget igen - nästan som en riktig kåthetsschock man kan få av en sexig brud som stöter på en.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in