2020-05-08, 22:57
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Fan va lack du blev då.

Du som missbrukar är mindre hjärndöd än oss andra menar du, det antagandet gör ju så vi inte orkar ta dig på stort allvar.

Alla får göra vad fan dom vill, var inte meningen att låta som en jävla moralpolis, det är jag långt ifrån. Men visste inte att du var missbrukare och det är väl knappast dumt att varna andra om att iv är farligare än andra sätt?

Nej jag har aldrig sagt att tjack är starkare än heroin däremot påstod jag att jag tycker kicken är trevligare och starkare än på heroin men det är klart allt är ju subjektivt.

Jag trodde du sökte det skönaste kickarna, inte vad man skall missbruka iv i långa loppet. Får jag fråga? Är det vanligt att någon på tjack byter till heroin eller vise verca? Nej precis.
Men du hatar ju mig Du skrev inte om drogerna i sig, utan du skrev bara för att försöka bevisa vilken patetisk och värdelös människa jag är. Därav mina trakasserier och förolämpningar mot dig. Varför ska aldrig jag få omtanke och att andra är schyssta mot mig? Varför ska jag aldrig få det bemötande som andra får? Varför ska alla alltid hata just mig?

Jag har fan ingenting i mitt liv, går hem från ett jobb där ingen pratar med mig och sätter mig i ett nattsvart jävla rum och av totalt mörker och olycka. Ett liv av tomhet och bitterhet. Det finns inget positivt i livet, alla som tror det ljuger för sig själva. Varenda levande ting dör i ensamhet.

Det enda jag har är knarket. Har aldrig haft någon lycka i mitt liv, och anledningen till att jag knarkar och tar droger som kan ta slut på mitt liv är för att jag längtar efter att ta slut på mitt liv. Och då kommer du och förstör min tråd också, som att detta helvetesliv av bara hat och olycka kunde bli ännu värre.
Citera
2020-05-10, 10:02
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Men du hatar ju mig Du skrev inte om drogerna i sig, utan du skrev bara för att försöka bevisa vilken patetisk och värdelös människa jag är. Därav mina trakasserier och förolämpningar mot dig. Varför ska aldrig jag få omtanke och att andra är schyssta mot mig? Varför ska jag aldrig få det bemötande som andra får? Varför ska alla alltid hata just mig?

Jag har fan ingenting i mitt liv, går hem från ett jobb där ingen pratar med mig och sätter mig i ett nattsvart jävla rum och av totalt mörker och olycka. Ett liv av tomhet och bitterhet. Det finns inget positivt i livet, alla som tror det ljuger för sig själva. Varenda levande ting dör i ensamhet.

Det enda jag har är knarket. Har aldrig haft någon lycka i mitt liv, och anledningen till att jag knarkar och tar droger som kan ta slut på mitt liv är för att jag längtar efter att ta slut på mitt liv. Och då kommer du och förstör min tråd också, som att detta helvetesliv av bara hat och olycka kunde bli ännu värre.

Är grin Olle klar nu så vi kan återgå till ämnet?

För det första är detta ett diskussions forum där alla har rätt till sin åsikt, söker man någon slags bekvämlighet i sin egen sanning eller åsikt kanske inte detta är rätt plats.

För det andra är titeln Bästa sprutknarket en rätt öppen fråga där det krävs en hel del diskussion. Vad menas med bästa sprutknarket? Är det ett knark som inte gör en beroende, där man kan undvika en överdos och/eller annan stark bieffekt och som också är väldigt ekonomiskt? -Det skulle jag säga är bra knark. Eller är det ett knark som är väldigt starkt och som man inte behöver ta så många gånger, eller är det att uppnå högsta möjliga kick? Eller är det helt enkelt det bästa knarket rent generellt att knarka bland dom traditonella drogerna?

Det sista är också en svår fråga, som jag redan varit inne på, väldigt personligt. En som gillar neråt grejer kommer knarka på neråt grejer och någon som gillar uppåtgrejer kommer knarka uppåtgrejer. Och alla droger har sina för och nackdelar.

Du frågar ju själv om risker i din trådstart och när jag försöker reda ut detta beskyller du mig för moralpolis och fan vet allt.

Jag tar ju själv droger i bland och gillar det, däremot tycker jag man kan knarka säkert för det.

Men som du skrev så är det först och främst uppåt du gillar så då finns ju inte jätte mycket alternativ ifall man inte är ekonomiskt oberoende eller har fri tillgång till allt knark som någonsin funnits.

I ditt fall tror jag amfetamin är det bästa valet.
Citera
2020-05-12, 15:08
Medlem
För länge sedan köpte jag 4-fma ifrån gamla pulv*rmannen.

Slog i mig ~150mg och det var fan bättre än både mefedrone och methylone.

Sen var methylone iv jävligt nice och mefedrone likaså

Det här var ju mer än 10 år sen men jag kommer ihåg vissa skott väldigt väl
Citera
2020-05-13, 12:30
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supadope
För länge sedan köpte jag 4-fma ifrån gamla pulv*rmannen.

Slog i mig ~150mg och det var fan bättre än både mefedrone och methylone.

Sen var methylone iv jävligt nice och mefedrone likaså

Det här var ju mer än 10 år sen men jag kommer ihåg vissa skott väldigt väl

Många rc droger har gett mig skönare kickar/ruchar än amfetamin och andra traditionella droger, men tror fan inte det är hälsosamt att gå på dom i längden, mdpv ex kunde man ju torska ner sig riktigt illa på. Den enda säkra i sammanhanget personligen var 3-cmc fick aldrig någon at och kändes väldigt bra i koppen förhållandevis.
Citera
2021-07-11, 06:53
Medlem
Gamla hederliga räka, alltså Mephedrone. Det är den CS-,drog som gett mig mest eufori vid IV.

Annars, en Speedball (tog en senast igår) med kokain och heroin samtidigt i samma.

Har ju gått mest på jonk. Att sätta i en ordentligt fix när man är lite dålig är så obeskrivlig. Det är för bra helt enkelt.

Kokain i sig självt hade jag en period med där jag endast injicerade det. Men jag tröttnade. Är så svårt att få tag i riktigt bra kola i Sverige. Nu kan jag inte komma på när jag senast köpte kokain för att enbart ta det. Är så värdelöst. Bortkastade pengar.

Gillar då tjack mer än kola, och framför allt Meth i form av Ice - Crystal Meth
Att skjuta Ice är bland det bästa, men som det klår inte Mephedrone. Det var dom bra tjack, kokain och bra Ecstasy. Helt galet.
Citera
2021-07-11, 13:57
Medlem
Heroin alla dager i veckan!!
Citera
2021-07-11, 14:03
Medlem
RapLifes avatar
Rent spontant, heroin, morfin och tjack som känns som att det är gjort för IV och meningslöst att ta på annat sätt när man väl provat dem IV. Morfin är väl egentligen mest i ekonomiskt syfte pga biotillgängligheten medans heroin och tjack är pga att det känns som man bara får en liten del av ruset om man inte skjuter det.
Edit; Måste passa på att idiotförklara TS. Dels för käftandet med orrecrist, någon som uppenbarligen vet vad han pratar om, och dels för argumentet "man kan inte jämföra benso med tjack och opiater, det är jämnlikt med cannabis". Behöver jag förklara varför? Grattis till utmärkelsen "veckans idiot". Skönt att du är avstängd så jag slipper läsa ditt nonsens till motargument.
Senast redigerad av RapLife 2021-07-11 kl. 14:40.
Citera
2021-07-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Rent spontant, heroin, morfin och tjack som känns som att det är gjort för IV och meningslöst att ta på annat sätt när man väl provat dem IV. Morfin är väl egentligen mest i ekonomiskt syfte pga biotillgängligheten medans heroin och tjack är pga att det känns som man bara får en liten del av ruset om man inte skjuter det.
Edit; Måste passa på att idiotförklara TS. Dels för käftandet med orrecrist, någon som uppenbarligen vet vad han pratar om, och dels för argumentet "man kan inte jämföra benso med tjack och opiater, det är jämnlikt med cannabis". Behöver jag förklara varför? Grattis till utmärkelsen "veckans idiot". Skönt att du är avstängd så jag slipper läsa ditt nonsens till motargument.
Hahaha, här fick jag ett gott skratt; "man kan inte jämföra benso med tjack och opiater, det är jämnlikt med cannabis". Dummaste jag hört på ett drogforum på bra länge...

Förresten så finns det vissa droger som ger bättre effekt om man käkar jämfört med IV. T.ex. Lyrica, de flesta bensos, Elvanse, Barbiturater (precis som med benso, om man skjuter det, så känner man av det max 30 sekunder och sen inget mer. Käkar.msn benso/Barbiturater så står man sig på det länge.
Citera
2021-07-13, 18:13
Medlem
Nkpgisits avatar
PV och dos
Citera
2021-07-24, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
PV och dos

Ursäkta om jag lite påfluget frågar dig utan någon rätt!

Men liten nyfiken på hur det går för dig? Du har skrivit mycket intressant genom åren gällande dos och vet att sist jag läste så var du på behandlingshem och verkade fått rätsida på livet.

Behöver absolut inte svara ifall du inte vill.. Kan nämligen inte skriva PM än.

Må bäst!

Sorry för OT.
Citera
2021-07-24, 19:33
Medlem
getbusys avatar
Det ska väl vara heroin tror jag man är ganska vida överens om i världen.
Citera
2021-07-24, 21:20
Medlem
4-MMC. Mephedrone. Enda drogen jag någonsin har använt IV. Upplevelsen var så intensivt orgasmisk att jag blev avskräckt från IV-bruk totalt efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in