Citat:
Men du hatar ju mig Fan va lack du blev då.
Du som missbrukar är mindre hjärndöd än oss andra menar du, det antagandet gör ju så vi inte orkar ta dig på stort allvar.
Alla får göra vad fan dom vill, var inte meningen att låta som en jävla moralpolis, det är jag långt ifrån. Men visste inte att du var missbrukare och det är väl knappast dumt att varna andra om att iv är farligare än andra sätt?
Nej jag har aldrig sagt att tjack är starkare än heroin däremot påstod jag att jag tycker kicken är trevligare och starkare än på heroin men det är klart allt är ju subjektivt.
Jag trodde du sökte det skönaste kickarna, inte vad man skall missbruka iv i långa loppet. Får jag fråga? Är det vanligt att någon på tjack byter till heroin eller vise verca? Nej precis.
Du som missbrukar är mindre hjärndöd än oss andra menar du, det antagandet gör ju så vi inte orkar ta dig på stort allvar.
Alla får göra vad fan dom vill, var inte meningen att låta som en jävla moralpolis, det är jag långt ifrån. Men visste inte att du var missbrukare och det är väl knappast dumt att varna andra om att iv är farligare än andra sätt?
Nej jag har aldrig sagt att tjack är starkare än heroin däremot påstod jag att jag tycker kicken är trevligare och starkare än på heroin men det är klart allt är ju subjektivt.
Jag trodde du sökte det skönaste kickarna, inte vad man skall missbruka iv i långa loppet. Får jag fråga? Är det vanligt att någon på tjack byter till heroin eller vise verca? Nej precis.
Du skrev inte om drogerna i sig, utan du skrev bara för att försöka bevisa vilken patetisk och värdelös människa jag är. Därav mina trakasserier och förolämpningar mot dig. Varför ska aldrig jag få omtanke och att andra är schyssta mot mig? Varför ska jag aldrig få det bemötande som andra får? Varför ska alla alltid hata just mig?Jag har fan ingenting i mitt liv, går hem från ett jobb där ingen pratar med mig och sätter mig i ett nattsvart jävla rum och av totalt mörker och olycka. Ett liv av tomhet och bitterhet. Det finns inget positivt i livet, alla som tror det ljuger för sig själva. Varenda levande ting dör i ensamhet.
Det enda jag har är knarket. Har aldrig haft någon lycka i mitt liv, och anledningen till att jag knarkar och tar droger som kan ta slut på mitt liv är för att jag längtar efter att ta slut på mitt liv. Och då kommer du och förstör min tråd också, som att detta helvetesliv av bara hat och olycka kunde bli ännu värre.