• 4
  • 5
2020-05-14, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Sex är oftast bara superviktigt för dom som inte får knulla. Sex är självklar en naturlig del av livet, men den hysteriska sexualiseringen vi ser nu är enbart ett tecken på ett dekadent samhälle på väg mot sin undergång.

Efter en dag av hårt kroppsarbete, utfört för att förbättra livet för sin familj, så är det inte fitta som ligger högst på önskelistan. Det är självklart just en kall pilsner.

Om man sitter uttråkad i mammas källare & glor på internetporr hela dagarna så är naturligtvis prioriteringen en annan. Men det beror mest på en inre tomhet & att man saknar mål & mening.

Ursäkta att jag spårade ur en drogtråd på det här viset.
Redan i första meningen på ditt inlägg så har du ju helt fel.

Så här är det: ju mer bra sex du har dessto mer vill du ha. Detta är beviset för att det är en drog. Nyförälskade kan ju knulla flera ggr bara under en natt.
Citera
2020-05-14, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Dmt är bättre än nästan allt här i livet

Har för mig att jag läst att kroppen kan skapa dmt av sig själv. Stämmer det? Isf när? Under sex/förälskelse?
Citera
2020-05-14, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlajts
Är stå att "blicka ut över vyerna en fin dag" en drog? Det visste jag inte.
Hur kan du säga att Det är bättre än sexet med någon du är förälskad i eller
någon du åtrår köttsligt passionerat?

Det är du som börjar jämföra äpplen och päron, jag snurrar bara vidare i samma spår.
Alltihopa handlar bara om reaktioner i hjärnan, har du aldrig känt de där känslorna kan du inte förstå.
Senast redigerad av nilltre 2020-05-14 kl. 10:42.
Citera
2020-05-14, 10:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Redan i första meningen på ditt inlägg så har du ju helt fel.

Så här är det: ju mer bra sex du har dessto mer vill du ha. Detta är beviset för att det är en drog. Nyförälskade kan ju knulla flera ggr bara under en natt.
Det med de nyförälskade har du givetvis rätt i. Det är så biologin har skapat oss. Men det brukar väl vara ca 7 månader, vilket även kan mätas i hjärnans kemikalier. Det är den mekanismen som ser till att vi bildar par, får avkomma & på sikt mognar till ett djupare förhållande, där kärleken & sammanhållningen fördjupas.

Men nu försöker man allt mer desperat hålla liv i den där känslan, som aldrig blir lika intensiv som första gången hur mycket man än försöker & önskar det. Vilket leder till spruckna förhållanden, rotlöshet hos barnen & ett hedonistiskt samhälle utan sammanhållning.

För att inte tala om det värsta & mest pinsamma av allt, vuxna människor som beter sig & klär sig som tonåringar.
Citera
2020-05-14, 11:47
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
Har för mig att jag läst att kroppen kan skapa dmt av sig själv. Stämmer det? Isf när? Under sex/förälskelse?

Ja under förälskelse troligtvis, men kroppen skapar Dmt hela tiden iaf.. både i lungorna och i hjärtat måste dock röka det eller dricks teet ayahuasca för att se gudomliga visioner och nå supereufori
Citera
2020-05-14, 15:55
Medlem
Första gången på Mephedrone, den känslan har jag inte upplevt sedan dess!
Citera
2020-05-17, 10:25
Medlem
DenFulaEkorrens avatar
Frågan borde igentligen vara.
Finns det något bättre än sex på droger?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in