• 1
  • 2
2020-04-28, 18:04
Medlem
Denoms avatar
Ja den stora frågan, kan droger någonsin vara bättre än sex? Vad tycker du, har du någonsin haft ett rus av något slag som du känt "fan, det här är bättre än sex" och vad var det för något i så fall?

Om inte, har det någonsin varit nära eller är sex alltid bättre än droger?
Citera
2020-04-28, 18:09
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja den stora frågan, kan droger någonsin vara bättre än sex? Vad tycker du, har du någonsin haft ett rus av något slag som du känt "fan, det här är bättre än sex" och vad var det för något i så fall?

Om inte, har det någonsin varit nära eller är sex alltid bättre än droger?

Många gånger. Droger är oftast bättre än sex alla gånger, för att man tar det så sällan.

Har haft många upplevelser utan droger också som varit bättre än sex.
Citera
2020-04-28, 18:10
Medlem
f30malmos avatar
Det är väl ganska subjektivt det där. Det är väl bra på olika sätt egentligen. Men första gången på crystal meth och E (samtidigt, och första gången på båda), var ganska svårslaget.

Vad tycker du själv?
Citera
2020-04-28, 18:19
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det är väl ganska subjektivt det där. Det är väl bra på olika sätt egentligen. Men första gången på crystal meth och E (samtidigt, och första gången på båda), var ganska svårslaget.

Vad tycker du själv?
Ja första gången jag tog methylone mådde jag bättre än jag gjort av sex, men jag tycker sex kan vara rätt svårbedömt. De gånger jag varit kär och haft sex nykär är det ju i stunden det bästa som finns med hela upplevelsen och så men kan inte känna att någon sådan stund efterlämnat sig spåren som ett rus kan göra.
Citera
2020-04-28, 18:20
Medlem
En gång på svamp för tio år sen. Satt med min bästa vän ute i naturen och jag hade en sån eufori att jag grät av lycka.
Jag har aldrig beskådat världen vackrare.
Fortfarande än dom starkaste upplevelsen i mitt liv.
Citera
2020-04-28, 18:22
Medlem
Både droger och sex är relativt, men verkar någotsånär på liknande vis. De är förmodligen jämförbara.
Citera
2020-04-28, 18:33
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja första gången jag tog methylone mådde jag bättre än jag gjort av sex, men jag tycker sex kan vara rätt svårbedömt. De gånger jag varit kär och haft sex nykär är det ju i stunden det bästa som finns med hela upplevelsen och så men kan inte känna att någon sådan stund efterlämnat sig spåren som ett rus kan göra.

Håller med, när jag har sex när jag är nykär, känns det rätt likt att vara påverkad av något. Bara sex utan att vara nykär är inte riktigt samma sak. Drogupplevelser ger garanterat högre påslag av alla signalsubstanser än sex, kanske att man är nykär varar lite längre än knark. Medan knark kan vara lite starkare liksom.

Bara ett förstagångssex går att jämföra med droger egentligen för min del, då hade vi nog varit attraherade av varandra i två år innan vi gjorde något sexuellt. Nu går det ändå inte helt att jämföra, då vi dessutom hade tagit droger också.
Citera
2020-04-28, 19:10
Medlem
maxatdunders avatar
Om det finns en drog som är bättre än sex så är min följdfråga hur mycket förstörs inte recepterorerna om man har sex på den drogen, man lär väl aldrig kunna njuta av normalt sex igen?
Citera
2020-04-28, 19:14
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Om det finns en drog som är bättre än sex så är min följdfråga hur mycket förstörs inte recepterorerna om man har sex på den drogen, man lär väl aldrig kunna njuta av normalt sex igen?
Ja det är ungefär så det funkar upplever jag det som.
Citera
2020-04-28, 19:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Många gånger. Droger är oftast bättre än sex alla gånger, för att man tar det så sällan.

Har haft många upplevelser utan droger också som varit bättre än sex.
Yeah, jag håller med. Egodöd är klart mer givande än orgasm.
Citera
2020-04-28, 19:30
Medlem
SameOldStorys avatar
Jag hade sex på LSD för snart 7 år sedan. Tänker fortfarande på den stunden ibland... underbart!
Citera
2020-04-28, 19:41
Medlem
Halloween2s avatar
E och bra tjack slår sex alla dagar i veckan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto