Citat:
Ursprungligen postat av
KGB007
Ja.. Så verkar oddsen vara på BC! 1 kvinna/10män minst! Jag har varit inne där 4 veckor och bombat nyinloggade lagom gamla kvinnor (som passar min ålder 56). Dragit iväg 250mail och fått 110 svar. Notera att det är flera konversationer som varar kanske 10mail fram och tillbaka. Nu är jag inte fulast i kvarteret heller, men det är verkligen "pussy power" vilken kvinna som helst får 50-100 mail första halvtimmen de är inloggade! Jag vet för en jävligt het väninna har berättat.. Hon har knullat 20 pers från bc! Kort och koncist, väljer ut någon som ser bra ut, kukstorlek, svart man, tränad, lång, yngre, mm.. Hon har betat av en "bucketlist" av män! Är inte livet djävligt orättvist!? Varför är inte kvinnor lika kåta som män? De är ju dessutom i liten majoritet i samhället! Nästan så jag förstår Inceln rörelsen..
Osäker på om 1 kvinna på 10 män stämmer då man kollar om jämför män och kvinnor som är heterosexuella, men visst, det är något åt det hållet tyvärr
Kan bara säga att det inte är omöjligt, då jag som kvinna nappat på några profiler och fullföljt hela vägen. Men, här kommer ett stort men från min sida, många män har så knapphändig profil så han låter inte särskilt intressant eller angelägen, men inte bra att låta för desperat heller.
Men vet ju inte nu vilken ålder av kvinnor du skickat mail till och hur andra kvinnor väljer dom män dom vill ha sex med?
Å andra sidan har jag inte valt efter det urval din väninna har, det första intrycket är hur mannen formulerar sig i mailet, där går en stor del bort då det är klumpiga formuleringar och att ens svar inte respekteras, då får jag vibbarna av att man inte är särskilt respektfull irl heller. Nu menar jag inte att det ska fjäskas, utan bara normalt bondförnuft och hyfs
Har du varit tydlig med vad du söker, så att det är rätt kvinnor för dig som du har mailat med?
Många kvinnor är ungefär lika kåta som män, men inte alla kvinnor söker på BC, och då det ser ut som det gör på BC med överskott av män i förhållande till kvinnor, så kan ju en kvinna hålla sig med flera män att ha sex med och många män blir tyvärr helt utan.
Det låter för mig lite märkligt att ni mailat såpass mycket fram och tillbaka och inte fått utdelning på det? Men det är sett ut min synvinkel och jag kanske inte funkar som alla andra...