2022-02-23, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Märker nästan aldrig av invandrare på forumet. Kan inte tänka mig att många invandrare hänger här.
De skriver perfekt svenska hur ska du märka?? 😀
Citera
2022-02-23, 22:30
Medlem
Fimbulramns avatar
TS ställer en enkel fråga, ingen direkt problemförklaring så diskussionsunderlaget är riktigt tunt. Har inte märkt någon speciell mängd invandrare. Det som dök upp för några år sedan var en anstormning av vänsterstollar. Innan var nästan alla rörande överens om invandringens problem. När vänstern dök upp här ändrades det så kanske är det som TS menar?

Problemet med FB är den låga nivån. Ska man döma Sverige och svenskarna efter nivån på argumentationen här så sjunker IQ i landet med en enhet om året sen starten. Men även det kan ju bero på andelen vänstervridna, inte nödvändigtvis invandrare.
Citera
2022-02-24, 01:02
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Ja, det är bara du och ett fåtal till som lyckas känna sig trängda t.o.m. flashback.
Har knappt märkt någon tråd där flera uttalat beskriver sig som födda i annat land än sverige.

Funderar på vilken diagnos du bör få nu.
Citera
2022-02-24, 01:07
Medlem
Du har fel.

Det finns några blattar som hade kunnat klara av det, men inte många.

Intresset finns inte heller, mera paras på andra ställen.
Citera
2022-02-24, 01:58
Dom invaderar ju precis alla andra ställen så varför skulle detta vara undantag?
Citera
2022-03-04, 10:42
Medlem
Nej det är en rysk påverkanskampanj.
Citera
2022-03-04, 12:27
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auxen32
Ny trend: Flashback invaderat av blattar och invandrare

Bara jag som märkt av det sista tiden?
Det är nog bara så att fler väljer att skriva på Flashback med mobilen och stavning och språk blir därefter. Frågar ni mig borde det vara förbjudet att skriva på Flashback från mobilen.
Citera
2022-03-10, 08:39
Jag tror inte att invandrare har invaderat forumet utan det är 00 talisterna och deras minimala kunskap om det svenska språket samt antiintellektualitet som tillkommer mer och mer.
Citera
2022-03-10, 12:25
Medlem
John-Roccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Jag tror inte att invandrare har invaderat forumet utan det är 00 talisterna och deras minimala kunskap om det svenska språket samt antiintellektualitet som tillkommer mer och mer.

Håller med! Min son är precis lika vit och svensk som jag, låter ändå som en blatte när han skriver.
Han är bra på att uttrycka sig verbalt och skriver bra när han skriver till skolan. Men i sms låter han som en blatte. Det här är inget nytt, folk har förfasats över den yngre generationen sedan Platons tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in