Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-03-30, 16:47
Bannlyst
Jag undrar om man kan vara berusad så längen utan att det kan vara riktigt farligt med tanke på att kroppen blir uttorkad. För vi ska dricka nu innan studenten och börja typ kl 8 på kvällen o dricka och hålla på tills 4 på eftermiddagen nästa dag alltså runt 20 timmar fast vi sover väl några timmar med då. På detta sätt slipper man ju bakfyllan, men är det möjligt?

mvh Defuncta
Citera
2006-03-30, 16:51
Medlem
Lassemans avatar
Drick en massa vatten, dock kan du inte vara säker att du slipper bakfyllan.
Citera
2006-03-30, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman
Drick en massa vatten, dock kan du inte vara säker att du slipper bakfyllan.

asså jag menar att man inte är bakfull precis på morgonen för att man har ju varit konstant berusad och då kan man väl inte få baksmälla lr? Fast jag brukar ju som tur vad aldrig få baksmälla förutom att jag mår lite illa dagen efter
Citera
2006-03-30, 16:55
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defuncta
asså jag menar att man inte är bakfull precis på morgonen för att man har ju varit konstant berusad och då kan man väl inte få baksmälla lr? Fast jag brukar ju som tur vad aldrig få baksmälla förutom att jag mår lite illa dagen efter

Jag menade när ni väl slutar och dricka....
Citera
2006-03-30, 16:58
Bannlyst
Det är lugnt......... Varit full mycket längre än så.
Citera
2006-03-30, 16:58
Medlem
Rebelxs avatar
Om du nu är nojig över att bli bakis så kanske du borde skippa o dricka.
Och du verkar rätt ovan så du lär väl däcka där på natten ändå, alkohol är bästa sättet att slippa bakfylla så det e bara o börja dricka igen sen när du inte längre känner dig för att vara bakis.

Annars så bör man dricka en massa vatten och äta god fet mat innan man går o lägger sig, men det är mer en metod man använder när kl är 03 på natten och man tänker "fuck fuck fuck måste upp till jobbet om två timmar".
Dock så mildrar det mest bakfyllan och man är ändå full när man vaknar så ja..
Citera
2006-03-30, 17:03
Medlem
Anemis avatar
Ett en pizza närhelst möjlighet infinner sig, och när du väl är full, drick lika mycket vatten som sprit. Ett glas vatten, en öl, o.s.v.
Citera
2006-03-30, 17:04
Medlem
Rebelxs avatar
Ja pizza är den ultimata bakismaten. Fungerar även utmärkt som fulltugg.
Citera
2006-03-30, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Om du nu är nojig över att bli bakis så kanske du borde skippa o dricka.
Och du verkar rätt ovan så du lär väl däcka där på natten ändå, alkohol är bästa sättet att slippa bakfylla så det e bara o börja dricka igen sen när du inte längre känner dig för att vara bakis.

Annars så bör man dricka en massa vatten och äta god fet mat innan man går o lägger sig, men det är mer en metod man använder när kl är 03 på natten och man tänker "fuck fuck fuck måste upp till jobbet om två timmar".
Dock så mildrar det mest bakfyllan och man är ändå full när man vaknar så ja..

oerfaren jag har väl i alla fall varit berusat ett 100 tals gånger men aldrig varit full i över 12 timmar tänkte bara om de var några andra effekter man kände av när man e full så länge, sedan var de inte meningen att inlägget skulle vara om min bakfylla för den brukar jag inte ha ont av.
Citera
2006-03-30, 17:08
Medlem
Rebelxs avatar
Oki.

Men som någon skrev så är det väl inte direkt farligt.
Man kanske inte ska shotta femtioelva tequilas varje timme men i hultsfred så är jag t.ex. berusad i fyra dagar.
Man blir la lite utbränd i hjärnan men det går väl över.. kan man hoppas..
Citera
2006-03-30, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi
Ett en pizza närhelst möjlighet infinner sig, och när du väl är full, drick lika mycket vatten som sprit. Ett glas vatten, en öl, o.s.v.

Heh, är la knappast till månen killen ska utan bara supa i 20 timmar
Har jag klarat att vara dyngfull 5 dagar i sträck utan att äta/dricka vatten mer än vanligt, så ska du nog klara 20 timmar utan något att oroa dig om

(Ni som tror ni vet vad baksmälla är, testa supa 5+ dagar )
Citera
2006-03-30, 17:09
Medlem
Det är bara tuta och köra! Men försök att inte gå och bli dyngpackad direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in