Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-03-30, 17:09
Medlem
contrerass avatar
Nadas problemas.Har nog varit konstant full i 4-5 dagar utan bestående men,bakfull får man dock räkna med att bli.
Citera
2006-03-30, 17:16
Medlem
Anemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojjan
Har jag klarat att vara dyngfull 5 dagar i sträck utan att äta/dricka vatten mer än vanligt, så ska du nog klara 20 timmar utan något att oroa dig om
(Ni som tror ni vet vad baksmälla är, testa supa 5+ dagar )

Jag själv personligen glömmer alltid att äta och dricka när jag är full. Efter ett fyradagars rövarstråt, som till all lycka inte händer så ofta numer, ser mina läppar ut som taggtråd och jag är väldigt väldigt svag.
När jag tänker efter är jag så funtad numer att läpparna brister redan efter en tvådagarsfest. Detta enbart på grund av den vätskedrivande funktion alkoholen har.

Ni som tror ni vet vad ångest är, drick fem dagar och försök sedan gå och lägga er den sjätte dagen.
Citera
2006-03-30, 17:17
Medlem
Gravity2s avatar
Klart att det går, kolla på valfri festival!
Citera
2006-03-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi
Jag själv personligen glömmer alltid att äta och dricka när jag är full. Efter ett fyradagars rövarstråt, som till all lycka inte händer så ofta numer, ser mina läppar ut som taggtråd och jag är väldigt väldigt svag.
När jag tänker efter är jag så funtad numer att läpparna brister redan efter en tvådagarsfest. Detta enbart på grund av den vätskedrivande funktion alkoholen har.
Ahhh! så det är däfrör läpparna spricker. Shit jag som nojjar om att man åkt på herpes eller skit dagen efter

Ädit: Nog därför skinnet på kinderna och pannan flagnar oxå, LR?

Citat:
Ni som tror ni vet vad ångest är, drick fem dagar och försök sedan gå och lägga er den sjätte dagen.
Ohhh, självmord har alldrig vart så självklart som den sjätte dagen
Citera
2006-03-30, 21:06
Medlem
må bras avatar
Det är lugnt. Va i danmark för några veckor sedan. Började 07.30 och slutade 03.00. Gäller väl bara att hålla igång pimplandet, sluta inte då blir man bara dåsig och tråkig. Full som ett ägg bör du undvika i början, de kan du spara till slutspurten Käka bör man göra och kanske ta något annat att dricka till då för omväxlingens skull. Sedan är de bara att hiva vidare
Citera
2006-04-01, 15:32
Medlem
Filmas avatar
Citat:
Detta enbart på grund av den vätskedrivande funktion alkoholen har.
Betyder detta att alkohol är ett vinnande koncept för att övervinna finnar också?
Citera
2006-04-02, 14:46
Medlem
ceriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defuncta
Jag undrar om man kan vara berusad så längen utan att det kan vara riktigt farligt med tanke på att kroppen blir uttorkad. För vi ska dricka nu innan studenten och börja typ kl 8 på kvällen o dricka och hålla på tills 4 på eftermiddagen nästa dag alltså runt 20 timmar fast vi sover väl några timmar med då. På detta sätt slipper man ju bakfyllan, men är det möjligt?

mvh Defuncta

JA! Absolut har du inte varit på en festival? Där snackar vi lätt 24-36 timmar konstant full, eller en redig blöt solsemester. Blir det också lätt att man hållar på några dagar i sträck. Har inte märkt några större biverkningar det vanliga är när man väl slutar att drick, så brukar man vara borta ett par dagar i sängen Men sen är man back in business
Citera
2006-04-03, 07:20
Medlem
Barabass avatar
Var full en manad i strack en gang, borjade varje morgon med sprit. Bakfyllan nar du val slutar dricka ar dock inte att rekomendera; skakningar, svettningar och mardrommar i typ en vecka. 20 timmar ar inga problem
Citera
2006-04-04, 13:02
Medlem
derangeds avatar
Jag har själv varit berusad flera dygn i sträck.
Inga problem alls, så länge man går ut lagom hårt men ändå aldrig tappar tempo i drickandet.
Visst skjuts bakfyllan upp, men när den väl slår till så blir den desto jävligare.
Citera
2006-04-04, 13:31
Medlem
Trollishs avatar
Såklart du blir bakis när du slutar dricka din dumma fan.
Citera
2006-04-04, 17:21
Medlem
rockbells avatar
Även som folk sagt det tidigare så tåls det att sägas igen; FESTIVAAAAAAL!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in