2020-04-24, 23:04
Medlem
Fettsugnings avatar
Jag finner ingen annan förklaring. En människa som stod rakryggad inför judarnas s k rättegångar i Nurnberg. Ich bereue nichts! Jag ångrar inget. Är. Rudolf Hess vår tids största och modigaste människa? Min beundran för denna människa saknar gränser.
Citera
2020-04-24, 23:10
Medlem
Jag gillar Rudolf Hess, hans enda brott var att han ensam flög till England för att där kunna få kontakt med, och mäkla fred med Engelsmännen innan kriget startade.

För det fick han spendera hela sitt liv i fängelse och under mystiska omständigheter dö, trots att han aldrig deltog i kriget på något sett då han satt fängslad redan innan det började.
Citera
2020-04-24, 23:14
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jag finner ingen annan förklaring. En människa som stod rakryggad inför judarnas s k rättegångar i Nurnberg. Ich bereue nichts! Jag ångrar inget. Är. Rudolf Hess vår tids största och modigaste människa? Min beundran för denna människa saknar gränser.

Om Hess skulle vara världens bästa människa och din beundran för honom saknar gränser.. kan du inte utveckla mer varför han skulle var så speciell? För "världens bästa människa (?)" är ett gigantiskt påstående.
Citera
2020-04-25, 04:23
Medlem
rikastistorstans avatar
Utan tvekan! Principfast, lojal och intelligent. Män som Rudolf Hess görs inte längre.
Citera
2020-04-25, 07:45
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
Alltså, jag är verkligen ledsen, TS, men...han är död. Rudolf Hess lever inte. Han avled för 33 år sedan.
Vi pratar modern historia här. Klart som fan karln är död efter all skit han fick utstå. Men han gjorde det utan att vika en millimeter. Dagens kappvändare och ynkryggar borde se Rudolf Hess som en förebild.
Citera
2020-04-25, 07:53
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Utan tvekan! Principfast, lojal och intelligent. Män som Rudolf Hess görs inte längre.
Exakt så. Dagens s k elit borde lära sig av hur en man med stolthet och heder beter sig.
Citera
2020-04-25, 07:55
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerat-Forum
Jag gillar Rudolf Hess, hans enda brott var att han ensam flög till England för att där kunna få kontakt med, och mäkla fred med Engelsmännen innan kriget startade.

För det fick han spendera hela sitt liv i fängelse och under mystiska omständigheter dö, trots att han aldrig deltog i kriget på något sett då han satt fängslad redan innan det började.
Han var i drift i kriget cirka 2 år.
Citera
2020-04-25, 07:58
Medlem
Fettsugnings avatar
Vi ska heller inte glömma att Hess stred i första världskriget, precis som Hitler också gjorde. Hess tilldelades järnkorset för sina insatser https://sv.m.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4rnkorset

Som tidigare nämnts, sådana män görs inte längre.
Citera
2020-04-25, 08:04
Medlem
Divinations avatar
Rudolf Hess borde postumt tilldelas Nobels fredspris. En man med heder, mod och ett stort hjärta.
Citera
2020-04-25, 08:26
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Om Hess skulle vara världens bästa människa och din beundran för honom saknar gränser.. kan du inte utveckla mer varför han skulle var så speciell? För "världens bästa människa (?)" är ett gigantiskt påstående.
Det finns hur mycket info som helst på nätet. Men utöver att han stod rakryggad och utan darr på rösten sa att han inte ångrade någonting säger en hel del. Att han flög till England för att försöka mäkla fred säger oss också att han ville få ett slut på det mänskliga lidande ett krig innebär. Han hade ett gott hjärta, heder och moral. Bortom självaste Jesus skulle jag påstå.
Senast redigerad av Fettsugning 2020-04-25 kl. 08:31.
Citera
2020-04-25, 09:41
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jag är inte nazist. Jag bara beundrar människor som inte viker ned sig under galgen.
Är detta då den viktigaste ingrediensen i en "bra" människa - att förneka att det är fel att vara massmördare..?
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2020-04-25 kl. 09:44.
Citera
2020-04-25, 09:44
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är detta den viktigaste ingrediensen i en "bra" människa - att förneka att man är en patetisk massmördare..?
Läs på lite. Rudolf Hess var ingen massmördare. Han var och är en hjälte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in