2020-04-22, 19:56
Medlem
Hej ska snart frska ta bilkrkort.rknar med att sitta mnga ntter och plugga.undrar drfr om ngon kan rekomendera en bra och sockerfri energidryck om det finns.?
Citera
2020-04-22, 19:58
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davand1
Hej ska snart frska ta bilkrkort.rknar med att sitta mnga ntter och plugga.undrar drfr om ngon kan rekomendera en bra och sockerfri energidryck om det finns.?

De flesta olika drycker typ redbull har en variant utan scker bara att g in i frsta bsta affrer och kika.
Citera
2020-04-22, 21:14
Bannlyst
Citat:

Lidl har en sockerfri energidryck som heter kong nnting. Den r god. Det r 33cl och kostar typ 6kr burken. Ett flak 99kr tror jag.
Citera
2020-04-23, 09:50
Medlem
Det finns ju hur mycket som helst.
Samtliga Monster Ultra, Red Bull, ett gng Rockstar, Ronin, Nocco, Lohilo, Power King, osv osv.

Ett tips r att beska valfri matvarubutik, dr finns vad du sker.
Citera
Allaballawallas avatar

Moderatormeddelande

Postat av Allaballawalla 2020-04-23, 10:00
Moderator
Listtrdar r inte tilltna denna gngen heller, s posta inte bara listor p alla sockerfria energidrycker ni kommer p. Delta i diskussionen eller lt bli att posta.

/Mod
2020-04-23, 10:49
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Som dom andra freslagit; Red Bull och Monster finns det sockerfritt. Bda tv r godast av dom alla.

Sen finns det Coca-Cola Energy Zero (129 kr/flak) och Naia Energy Drink (249 kr/flak)

N, nu ska jag sjlv ta mig en Monster Energy frn kylen, blev sugen efter att ha skrivit om energi drycker.

Cheers!

Edit: Lycka till med bilkrkortet, det r bland det bsta du kan f hr i livet!
Senast redigerad av webbutvecklaren 2020-04-23 kl. 10:51.
Citera
2020-05-25, 14:53
Medlem
ngon som vet hur man hmtar varorna man bestllt, str package is ready concirge notified men fr inget sms eller mail var jag kan hmta det?.bestllt frn g fuel
Citera
2020-05-30, 15:05
Medlem
ngn som vet om man fortfarande kan f tag i underbara Burn eller vet ngn annan dryck som r snarlik i smaken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in