Citat:
Ursprungligen postat av
Lbme94
Var får du detta ifrån? Jag har jobbat inom förskolan i flera år, jag lämnade ett utdrag ur belastningsregistret innan jag fick min anställning, det behövs inte uppdateras varje år.
Oavsett vad så har inte en människas yrke att göra med om denne är kapabel till att mörda eller inte. Man kan jobba med barn och ändå vara en shitty person med drogproblem och aggressioner. Korrupta poliser, hur förklarar du det om nu yrket säger så mycket om en människa? Helt ologiskt tänkande att man inte kan ha de problem som Cassie sägs ha, bara för att hon jobbade med barn och unga.
Jag har pratat med en person nu , det är tydligen så att det bestäms utifrån vilken kommun man bor i , så ok jag ger mig på den punkten om belastningsutdrag. Ja naturligtvis kan vem som helst i stort sett vara en potentiell mördare.
Det jag utgått ifrån är just trådstart och vidare inlägg.
Vi kommer att få veta exakt vad som hänt , men tills den dagen så spekuleras det fortfarande.
Och jag tror uppriktigt sagt inte att kvinnan Cassie har gjort detta frivilligt , kanske inte alls.
Det kan finnas någon annan som utfört gärningen , som lämnat den aktuella bostaden , kvar fanns kvinnan.
Märk väl att i tråden står det också att Cassie troligtvis ringt 112 (vilket jag uppfattat som korrekt).