2020-04-27, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Det är, som jag skrev i ett numera borttaget inlägg, helt uppenbart att killen hoppas på att det idoga försvar av kvinnan som han ägnar sig åt i tråden ska rendera i att hon kommer att ligga med honom när hon kommer ut. Det är givetvis helt verklighetsfrånvänt från Fiddlesbacks sida att tro detta, men är man desperat så är man.
Det är alldeles för mycket våld , därför tror inte jag att kvinnan Cassie ligger bakom detta dåd.
Citera
2020-04-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Oj förlåt! Det var inte du som borja använder orden. Jag upptäckte det just nu. Förlat mig. Iallafal, att använder negro” och “negress” är inte okej. Afrikansk man eller Afrikansk kvinna är rätt.

Inte i detta sammanhang eftersom Tonga inte ligger ens i närheten av Afrika.
Citera
2020-04-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Det kommer aldrig att bli klassat som mord. Tänk dig själv om Jag skulle börja slå dig ... slå dig .. slå dig .. och gapa och skrika på dig hur värdelös du är ... vara arg på dig .. och du försöker komma ut ur din lägenhet ... men Jag motar dig och slår dig ... du greppar en kniv för att värja dig mot mig ... och du använder kniven i försvar för att inte få mer stryk av mig ... för jag slår dig .. plötsligt sticker du kniven på måfå framåt .. och råkar träffa illa med kniven ...

Då är det inte mord du har begått mot mig utan självförsvar.

Kanske vållande eller dråp?
Citera
2020-04-27, 20:20
Medlem
Citat:
Det är alldeles för mycket våld , därför tror inte jag att kvinnan Cassie ligger bakom detta dåd.

För att?
Har du träffat på personer som är varma på piller?

Sen är det ingen som vet vad som hänt med hur mycket våld hugger man en gång så kan det vara tillräckligt
Citera
2020-04-27, 20:24
Medlem
Citat:
Du har rövslickat henne från första början, innan du "visste" hur mycket våld som har varit inblandat.
Citera
2020-04-27, 20:27
Medlem
Citat:
Han är inte hennes biologiska bror. Cassies biologiska familjemedlemmar är preskotts. Men ja, han är också från tonga.

Det är hennes systers man..
Citera
2020-04-27, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Du har rövslickat henne från första början, innan du "visste" hur mycket våld som har varit inblandat.
Pga. mannen som i tråden nämns som kvinnoboxare.
Sen ber jag dig att använda andra uttryck , jag är inte intresserad av vad du tänker om hennes frigivning.
Senast redigerad av Fiddleback 2020-04-27 kl. 20:30.
Citera
2020-04-27, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
För att?
Har du träffat på personer som är varma på piller?

Sen är det ingen som vet vad som hänt med hur mycket våld hugger man en gång så kan det vara tillräckligt
Ja så är det , att hugga en gång är också för mycket våld , om man inte försvarar sitt eget liv.
Citera
2020-04-27, 20:39
Medlem
Citat:
Det är bra att vi säger det vi vet är sant här. Det är viktigt att vi inte hittar på och sprider lögner om tim eller cassie. Cassie är ingen naturlig våldsam person.

Det trodde man inte om Ted Bundy heller.
Citera
2020-04-27, 20:40
Medlem
Citat:
Sen ber jag dig att använda andra uttryck , jag är inte intresserad av vad du tänker om hennes frigivning.
Har inte läst hela tråden.
Känner du cassie? Umgås du i deras kretsar osv?
Citera
2020-04-27, 20:42
Medlem
Citat:

Frigivning?
Hoppas hon blir våldtagen och tar sitt liv på Hinseberg
Citera
2020-04-27, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brunaknudan
Har inte läst hela tråden.
Känner du cassie? Umgås du i deras kretsar osv?
Nej jag känner henne inte , jag är inte alls i närheten av LA.
Nej , det enda jag gör som är nära droger är att gola till polisen om vem och adresser som dealar och andvänder droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in