Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAdolf1
Är du säker på att cassie använder droger? Vet du detta för ett faktum? Eller så hörde du det från nån annan? Är det faktum eller spekulationer?
Jepp, lite väl mycket sånt + att hon skulle vara aggressiv, från nyreggade skribenter. Det behövs nog lite domar eller liknande för att man skall ta det på allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Massonite
Kvinnan blev kanske adopterad ! Till Hou i Danmark , vad tror ni ?
Undra va ho hette som barn i Tonga innan adoptionen. Kanske går att söka mer om det kanske skulle kunna finnas
eventuella genetiska mentala sjukdomar i någon familj i Tonga.
Långskott naturligtvis men finns det någon möjlighet så skulle även jag vilja veta mer om kvinnan.
Inte för att försvara eller utöva någon "professor vetenskap" , mest för att fallet är intressant.
Du tänker att hon skulle ha lidit av
Kuru-sjukan, pga. kannibalism på Tonga. Man blir inte aggressiv av den, tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Massonite
Usch , det är så tragiskt. Jag inbillar mig att det faktiskt hänt i samband med någon form av måltid.
Många människor vet jag är enormt griniga utan morgon kaffet , kanske hon rökte också (det vet jag inte) men isåfall är det sug efter morgon blossen och kaffe. Hade själv en flickvän för ett antal år sedan som drog kniv mot mig när jag gömt hennes cigg. Hade jag retat henne då så hade hon gått till attack mot mig garanterat.
Ja, ibland räcker det som bekant att säga
festlig ost så åker kniven fram.