2020-05-25, 20:21
Medlem
Centipedes avatar
Måns Möller efter reaktionerna på viktraset: ”Jag är inte blind”
Citera
2020-05-28, 00:39
Medlem
Centipedes avatar
Konstigt att Måns hade så hög fettprocent.
Det såg han ju inte ut att ha speciellt i ansiktet där han har gått ner väldigt mycket.
Också konstigt med Agneta att hon inte har gått ner någonting med en sådan deff.
Citera
2020-06-10, 14:28
Medlem
Centipedes avatar
I det senaste avsnittet så såg man att Måns Möller inte hade följt anvisningarna för att han tävlade mot sin kompis
Özz Nûjen om att gå ner i vikt.
Citera
2020-06-12, 13:22
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Var tvungen att gå in och titta vad det kostade. 11 875 kr om du vill köra på distans och 25 000 kr!!! Om du ska köra det ”riktiga”. Det är ju för fan helt sinnesjukt vad folk betalar för något som är så basalt.

Med rätt inställning klarar man av precis samma resultat utan att betala en massa dyra pengar. Om man nu vill följa ett program måste det finnas otaliga som är gratis att ladda ner på internet.

För vissa individer är de det som krävs för en förändring. Jag kan tänka att det är väldigt effektivt. Att bara peka på att infon finns på nätet kommer inte hjälpa sådana personer.
Citera
2020-06-18, 12:41
Medlem
seaworthys avatar
Tog man med Martina Haag bara för att skapa en kontrovers, för det kan ju inte vara möjligt att hon är så dum i huvudet?

Hon ska ju medverka i ett koncept. Vill man inte följa konceptet utan hitta på något eget är det ju meningslöst att fortsätta .
Citera
2020-07-21, 23:31
Medlem
Så dryg och otrevlig Herr Möller är privat. Trodde jag inte. Özz är ju fan trevlig jämfört med honom.
Citera
2020-10-01, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Kollar på avsnitt två just nu, deltagarna har nu börjat äta en ketogen kost. Men Özz Nûjen sitter och trycker i sig bönpasta på lunchen - givetvis ordinerat av tränaren.

Hur pass dålig koll har denna "tränaren"? Pasta och keto hör verkligen inte ihop.

Det kan ju vara klippt så. Kolla bara på hur utrustningen i Anders hemmagym ändrar sig mellan och i avsnitten. Sen ska man ju alltid fråga sig vem som håller i kameran - och hur många som står bakom denne. Allt för bra tv.
Citera
2020-10-02, 07:57
Medlem
Fast bönpasta är ju något helt annat än vanlig pasta. 100 g bönpasta har 45 g protein och 8 g fett. Endast 15 g kolhydrater. Skulle tippa att deltagarnas portioner låg på 50 g. Rätt lite kolhydrater trots allt.

Då menar jag den pasta som görs helt på bönor (t.ex. Risenta), inte den pasta (t.ex. Kungsörningen) som bara är uppblandad med bönor.
Citera
2021-01-19, 17:18
Medlem
Det blir en ny säsong av Den stora hälsoresan.

Aftonbladet avslöjar fem deltagare: Kalle Moraeus, Viktor Frisk, Sofia Wistam, Magnus Wislander och Patrick Ekwall.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ora-halsoresan
Citera
2021-01-19, 19:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Det blir en ny säsong av Den stora hälsoresan.

Aftonbladet avslöjar fem deltagare: Kalle Moraeus, Viktor Frisk, Sofia Wistam, Magnus Wislander och Patrick Ekwall.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ora-halsoresan
Blir intressant att se hur Kalle Moraeus tacklar utmaningen.
Citera
2021-04-07, 21:46
Medlem
Jag kommer följa programmet och ser redan i första avsnittet att Patrik Ekwalls fru Hannah är med. Kommer bli tufft att vara med under deras kamp mot hennes cancer som hon tyvärr förlorar under programmets gång. Alla tankar till Patrik och hans familj.
Citera
2021-04-08, 19:16
Medlem
seaworthys avatar
Lite trista deltagare i år förutom Morre som bjuder på stor underhållning som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in