Konstigt att Måns hade så hög fettprocent.
Det såg han ju inte ut att ha speciellt i ansiktet där han har gått ner väldigt mycket.
Också konstigt med Agneta att hon inte har gått ner någonting med en sådan deff.
Var tvungen att gå in och titta vad det kostade. 11 875 kr om du vill köra på distans och 25 000 kr!!! Om du ska köra det ”riktiga”. Det är ju för fan helt sinnesjukt vad folk betalar för något som är så basalt.
Med rätt inställning klarar man av precis samma resultat utan att betala en massa dyra pengar. Om man nu vill följa ett program måste det finnas otaliga som är gratis att ladda ner på internet.
För vissa individer är de det som krävs för en förändring. Jag kan tänka att det är väldigt effektivt. Att bara peka på att infon finns på nätet kommer inte hjälpa sådana personer.
Kollar på avsnitt två just nu, deltagarna har nu börjat äta en ketogen kost. Men Özz Nûjen sitter och trycker i sig bönpasta på lunchen - givetvis ordinerat av tränaren.
Hur pass dålig koll har denna "tränaren"? Pasta och keto hör verkligen inte ihop.
Det kan ju vara klippt så. Kolla bara på hur utrustningen i Anders hemmagym ändrar sig mellan och i avsnitten. Sen ska man ju alltid fråga sig vem som håller i kameran - och hur många som står bakom denne. Allt för bra tv.
Fast bönpasta är ju något helt annat än vanlig pasta. 100 g bönpasta har 45 g protein och 8 g fett. Endast 15 g kolhydrater. Skulle tippa att deltagarnas portioner låg på 50 g. Rätt lite kolhydrater trots allt.
Då menar jag den pasta som görs helt på bönor (t.ex. Risenta), inte den pasta (t.ex. Kungsörningen) som bara är uppblandad med bönor.
Jag kommer följa programmet och ser redan i första avsnittet att Patrik Ekwalls fru Hannah är med. Kommer bli tufft att vara med under deras kamp mot hennes cancer som hon tyvärr förlorar under programmets gång. Alla tankar till Patrik och hans familj.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!