2020-04-22, 07:43
Medlem
hex.uniswap.vision är bästa grafen
hexdex.win är bästa stället att handla HEX på (Uniswap länk som pastear in HEX kontraktet åt dig så du slipper klippa in det själv)

Folk vägrar att lära sig om nya idéer vilket kostar hårt ibland!
Citera
2020-04-22, 08:05
Medlem
Sikkans avatar
Sluta. Skapa. Nya. Trådar. Om. HEX!!!!!!!
Citera
2020-04-22, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Sluta. Skapa. Nya. Trådar. Om. HEX!!!!!!!

Isåfall vill jag se mindre BTC trådar för BTC är en scamcoin utan något syfte bortsett från att få folk att köpa från tidigare folk, aka Pyramid.
Citera
2020-04-22, 08:25
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klosor6
Isåfall vill jag se mindre BTC trådar för BTC är en scamcoin utan något syfte bortsett från att få folk att köpa från tidigare folk, aka Pyramid.
Oavsett syftet för Btc så skapas det inte en tråd varje gång en price-movement händer. Dessutom ÄR Btc den otvivelaktigt största crypto-valutan idag och den kommer att generera mest frågor.
Citera
2020-04-22, 08:29
Medlem
Citat:
Oavsett syftet för Btc så skapas det inte en tråd varje gång en price-movement händer. Dessutom ÄR Btc den otvivelaktigt största crypto-valutan idag och den kommer att generera mest frågor.

Sant, men jag ser att folk postar generiska frågor som borde ha en gemensam tråd, exempelvis den gjord av MM. Ifall HEX bara får ha en tråd, så borde även Bitcoin ha en, annars är det censur och partisk behandling av ett forum som förespråkar yttrandefrihet.
Citera
2020-04-22, 10:30
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Folk vägrar att lära sig om nya idéer vilket kostar hårt ibland!
Det kostar folk miljarder för de vägrar lära sig att det ständigt kommer nya pyramidspel med bra marknadsföring. "Nästa Bitcoin" har vi hört i 10 års tid nu.

Tusentals ERC20-tokens körde ICO 2017. Miljarder dollar som grundarna sprang iväg med och dessa värdelösa ERC20-tokens har 0 volym idag och helt delistade. Det var bara bedrägerier från början.

HEX är precis samma grej. Richard Heart kör en ICO (fast han kallar det ETH transformation) och blir stormrik direkt. Och nu pågår en referalkampanj á la OneCoin och ännu mer marketing för att hålla pump-n-dumpen vid liv ett tag till.

HEX kommer precis som alla TUSENTALS andra ERC20-tokens självdö ... Och Bitcoin kommer fortsätta överprestera hela "krypto-marknaden" på sikt allt eftersom den tar fler steg närmre att bli global världsvaluta.
Citera
2020-04-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
Det kostar folk miljarder för de vägrar lära sig att det ständigt kommer nya pyramidspel med bra marknadsföring. "Nästa Bitcoin" har vi hört i 10 års tid nu.

Tusentals ERC20-tokens körde ICO 2017. Miljarder dollar som grundarna sprang iväg med och dessa värdelösa ERC20-tokens har 0 volym idag och helt delistade. Det var bara bedrägerier från början.

HEX är precis samma grej. Richard Heart kör en ICO (fast han kallar det ETH transformation) och blir stormrik direkt. Och nu pågår en referalkampanj á la OneCoin och ännu mer marketing för att hålla pump-n-dumpen vid liv ett tag till.

HEX kommer precis som alla TUSENTALS andra ERC20-tokens självdö ... Och Bitcoin kommer fortsätta överprestera hela "krypto-marknaden" på sikt allt eftersom den tar fler steg närmre att bli global världsvaluta.

Du saknar substans i dina uttalanden. Du fattar ju inte vad meningen med HEX är. IFALL FOLK KÖPER HEX OCH LÅSER UPP DEM I 15 ÅRS TID SÅ KAN INTE PRISET GÅ NER NÄR DET HAR GÅTT UPP, VILKET DET GÖR (VILKET SÅNNA SOM DU SA ALDRIG SKULLE HÄNDA), MATTEMATISKT TALAT. INGA ANDRA ERC-20'S HADE STAKING SOM HEX. SLUTA JÄMFÖRA HEX MED VÄRDELÖSA ERC-20'S. LÄR DIG HUR HEX KODEN FUNGERAR INNAN DU FALLER FÖR DUNNING KRUGER EFFEKTEN.

Hur ska man förklara för en tegelvägg vad HEX handlar om egentligen? Ger snart upp ifall folk inte vill lära sig. Ni har iallafall hört om det nu, så om 3 år så kanske ni ångrar eran kaxighet + ignorans.
Citera
2020-04-22, 19:20
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Hur ska man förklara för en tegelvägg vad HEX handlar om egentligen? Ger snart upp ifall folk inte vill lära sig. Ni har iallafall hört om det nu, så om 3 år så kanske ni ångrar eran kaxighet + ignorans.
Jag vet exakt vad HEX handlar om. Som jag ser det är det du som är tegelväggen. Du shillar det som om det vore "nästa bitcoin", fast det hela byggde på att man köper tokens direkt från Richard, och man ska sprida det till andra genom referar-bonus ... Dessutom är det byggt ovanpå korthuset Ethereum, det är inte något som har potentialen att bli global valuta, som Bitcoin, som ökat +100% per år.

Att folk ska uppmanas köpa HEX för att inte sälja är väl inte konstigt det får priset att gå upp... det är ju exakt så pyramidspel fungerar!!! Så fort alla börjar sälja så dumpar det ju till 0... Och när alla sålt så kommer en enorm mängd ligga back och aldrig kunna sälja ur eftersom Richards miljoner är helt borträknade.

Jag tvivlar inte på att HEX kan överleva i 3 år. OneCoin höll på i 3-4 år .. BitConnect 1 år minst.
Senast redigerad av SvenskHODLer 2020-04-22 kl. 19:24.
Citera
2020-04-22, 21:28
Medlem
Sikkans avatar
Skulle vara helt fantastiskt om hex gör ett namnbyte.. det är ju rätt populärt när det börjar gå trögt med pumparna. Rektconnect är väl ett lämpligt namn?
Citera
2020-04-22, 22:22
Medlem
Citat:
Du saknar substans i dina uttalanden. Du fattar ju inte vad meningen med HEX är. IFALL FOLK KÖPER HEX OCH LÅSER UPP DEM I 15 ÅRS TID SÅ KAN INTE PRISET GÅ NER NÄR DET HAR GÅTT UPP, VILKET DET GÖR (VILKET SÅNNA SOM DU SA ALDRIG SKULLE HÄNDA), MATTEMATISKT TALAT. INGA ANDRA ERC-20'S HADE STAKING SOM HEX. SLUTA JÄMFÖRA HEX MED VÄRDELÖSA ERC-20'S. LÄR DIG HUR HEX KODEN FUNGERAR INNAN DU FALLER FÖR DUNNING KRUGER EFFEKTEN.

Herrejävlar. Du låter som en fanatiker.
I klass med någon som gått med i jehovas vittnen, Q-anon, scientologerna eller övrig valfri sekt,som tycker att alla som inte är med i din sekt, är fullständigt efterblivna, för att de inte kan se "sanningen" Fortsätt du att röka ditt hopium ingen kommer försöka hindra dig. Bara sluta att lyssna.
Citera
2020-04-23, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Herrejävlar. Du låter som en fanatiker.
I klass med någon som gått med i jehovas vittnen, Q-anon, scientologerna eller övrig valfri sekt,som tycker att alla som inte är med i din sekt, är fullständigt efterblivna, för att de inte kan se "sanningen" Fortsätt du att röka ditt hopium ingen kommer försöka hindra dig. Bara sluta att lyssna.

Förstår inte hur det är ett motargument. Jag gjorde faktiskt det svåra när jag researchade om HEX. Det var missledande marknadsföring med 10000x på hemsidan som först fick mig att tro att det var ett scam, men jag tvingade mig själv att lära mig om projektet i grund. Jag förstår inte varför folk ogillar att lära sig nya saker.
Citera
2020-04-28, 12:22
Medlem
herofrommarss avatar
Citat:
Rektconnect är väl ett lämpligt namn?
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
Sluta shilla scamcoins tack.
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912