Citat:
Ursprungligen postat av
klosor6
Hur ska man förklara för en tegelvägg vad HEX handlar om egentligen? Ger snart upp ifall folk inte vill lära sig. Ni har iallafall hört om det nu, så om 3 år så kanske ni ångrar eran kaxighet + ignorans.
Jag vet exakt vad HEX handlar om. Som jag ser det är det du som är tegelväggen. Du shillar det som om det vore "nästa bitcoin", fast det hela byggde på att man köper tokens direkt från Richard, och man ska sprida det till andra genom referar-bonus ... Dessutom är det byggt ovanpå korthuset Ethereum, det är inte något som har potentialen att bli global valuta, som Bitcoin, som ökat +100% per år.
Att folk ska uppmanas köpa HEX för att inte sälja är väl inte konstigt det får priset att gå upp... det är ju exakt så pyramidspel fungerar!!! Så fort alla börjar sälja så dumpar det ju till 0... Och när alla sålt så kommer en enorm mängd ligga back och aldrig kunna sälja ur eftersom Richards miljoner är helt borträknade.
Jag tvivlar inte på att HEX kan överleva i 3 år. OneCoin höll på i 3-4 år .. BitConnect 1 år minst.