• 1
  • 2
2020-04-17, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Flashback borde införa en möjlighet för mig som användare att ha friheten att inte klicka på en tråd jag inte är intresserad av. Tänk om man själv kunde välja vilka trådar man var intresserad av och bara läsa dom.
Grejen är ju att jag är intresserad av att läsa om det som står om Alsing och vill gärna slippa behöva manövrera i två separata trådar (med identiskt innehåll) får att se vad folk har att säga om saken.
Citera
2020-04-18, 09:02
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Grejen är ju att jag är intresserad av att läsa om det som står om Alsing och vill gärna slippa behöva manövrera i två separata trådar (med identiskt innehåll) får att se vad folk har att säga om saken.

Om du genuint är intresserad; Vad hindrar dig från att läsa båda trådarna om du vill följa med i allt som skrivs om Alsing? Det låter som att problemet löses med ett musklick.
Citera
2020-04-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Om du genuint är intresserad; Vad hindrar dig från att läsa båda trådarna om du vill följa med i allt som skrivs om Alsing? Det låter som att problemet löses med ett musklick.
Av den anledning jag precis skrev.
Citera
2020-04-19, 09:48
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Det är inte det minsta svårt. Vill du läsa skvaller om Adam Alsing går du till tråden som heter skvaller om Adam Alsing. Vill du läsa om hans, av COVID-19 förorsakade, dödsfall går du till tråden som handlar om det. Vill du läsa om bådadera går du till båda trådar. Om du upplever detta som ett problem är jag i sanning avundsjuk på ditt liv, som måste vara extremt bekymmerslöst i övrigt.
Citera
2020-04-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbolina
Det är inte det minsta svårt. Vill du läsa skvaller om Adam Alsing går du till tråden som heter skvaller om Adam Alsing. Vill du läsa om hans, av COVID-19 förorsakade, dödsfall går du till tråden som handlar om det. Vill du läsa om bådadera går du till båda trådar. Om du upplever detta som ett problem är jag i sanning avundsjuk på ditt liv, som måste vara extremt bekymmerslöst i övrigt.
Så funkar det uppenbarligen inte i trådarna. Har för övrigt aldrig påstått att det är ett stort bekymmer för mig. Dessutom tycker jag hela ämnet är uttjatat vid det här laget och är inte längre intresserad av att läsa om saken.
Citera
2020-04-19, 22:58
Medlem
Jag är sugen på att starta en tråd som heter "Varför är det nödvändigt med en tråd som ifrågasätter att det finns två trådar om Adam Alsing?"
Citera
2020-04-19, 23:01
Medlem
Petermadsens avatar
Jag funderade starkt på att starta en tråd om varför det skapas en tråd som ifrågasätter varför det finns två trådar om Adam Alsing, men jag är alldeles för trött för det. God natt!
Citera
2020-04-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Jag är sugen på att starta en tråd som heter "Varför är det nödvändigt med en tråd som ifrågasätter att det finns två trådar om Adam Alsing?"
Sinnesjukt kul skrivet inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Jag funderade starkt på att starta en tråd om varför det skapas en tråd som ifrågasätter varför det finns två trådar om Adam Alsing, men jag är alldeles för trött för det. God natt!
Lika kul andra gången också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in