2007-08-09, 21:58
Bannlyst
Oh well, vi har ju iallafall "Pontiak"
Citera
2007-08-10, 01:34
Medlem
Deedzs avatar
Eskilstuna & Borlänge skulle jag tippa på.
Citera
2007-08-10, 15:22
Medlem
mr_c134ns avatar
Haha. Såg bara "Sveriges tattigaste stad" i forumet och tänke direkt - Norrköping. Vilken slump att TS tyckte likadant. Var i Norrköping för ett par år sen och gick runt på massa fester. Har aldrig vart med om drygare, otrevligare folk samt en jäkla massa tattare. Kanske bara hade oturen att stöta på ungefär 90% idioter och 10% vettiga människor. Gav bara Norrköping en chans dock men jag sätter aldrig min fot därigen. Andra kvalificerad städer är Södertälje, Förorter till sthlm (tensta, alby osv). Kan inte direkt säg att Tomelilla var särskilt trevligt heller.
Citera
2007-08-11, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr_c134n
Haha. Såg bara "Sveriges tattigaste stad" i forumet och tänke direkt - Norrköping. Vilken slump att TS tyckte likadant. Var i Norrköping för ett par år sen och gick runt på massa fester. Har aldrig vart med om drygare, otrevligare folk samt en jäkla massa tattare. Kanske bara hade oturen att stöta på ungefär 90% idioter och 10% vettiga människor. Gav bara Norrköping en chans dock men jag sätter aldrig min fot därigen. Andra kvalificerad städer är Södertälje, Förorter till sthlm (tensta, alby osv). Kan inte direkt säg att Tomelilla var särskilt trevligt heller.

Haha jadu, fest folket är inget vidare oftast, föredrar därför att gå på fest i kretsar man känner, Norrköping är Ok, behöver inte resa kring mkt för att hitta värre...
Citera
2007-08-11, 20:36
Medlem
Skulle tippa på malmö
Citera
2007-08-14, 17:15
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybariten
vem är ploppen?

Senast jag sag honom var vid AK Comets strongman tavling pa gammlatorget 2005. Han ar lang och har blont har, ofta Sverige troja. Han var en lovande fotbollsspelare som borjade supa. JAg bodde granne med honom nar jag bodde pa Norralundsgatan i Haga.. han var gladfull mest hela tiden. Har nagon sett honom pa lange?
Citera
2007-08-14, 18:24
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Senast jag sag honom var vid AK Comets strongman tavling pa gammlatorget 2005. Han ar lang och har blont har, ofta Sverige troja. Han var en lovande fotbollsspelare som borjade supa. JAg bodde granne med honom nar jag bodde pa Norralundsgatan i Haga.. han var gladfull mest hela tiden. Har nagon sett honom pa lange?

ålder?
Citera
2007-08-14, 21:29
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
ålder?

runt 40 år. Du måste ha sett honom, han är ju en superstjärna i jämförelse med Kotte Fränka. Tror min bror har någon bild på Ploppen ska skicka ett PM sen om jag hittar nån när jag är i Peking.
Citera
2007-10-20, 19:27
Medlem
bojakabos avatar
ploppen

en del snack om ploppen i tråden..han e nån av de på denna bild.

http://img89.imageshack.us/my.php?image=dscn1210gs0.jpg
Citera
2007-10-23, 01:06
Medlem
Det kanske inte är en höjdar stad, men kan nog svära på att de snyggaste brudarna bor här =D
Synd att de flesta flyttar så fort de får chansen =(

Men om man inte gillar Norrköping har man nog inte vart i Finspång
Citera
2007-11-08, 20:16
Medlem
Yeah!!s avatar
Norrköping är riktig hardcore arbetarstad. Sålänge du låtsas vara socialdemokrat och antingen älskar eller hatar invandrare är det lugnt. Sen är det en fördel att känna folk om man rör sig mycket ute. Är mycket kriminalitet och droger. Hageby, Marielund och klockartorpet är ställen där du inte vill bo. Ringarna i navestad har blvit renoverade så hyrorna gått upp, därmed så har alla sämre sortens invandrare och lagare/knarkare fått flytta.

Så för att sammanfatta hur du ska bli populär i Nkpg; Rösta rött, ta bidrag, gå till hagebycentrum på morgonen i skitig träningsoverall och foppatofflor. Prata som en invandrare eller prata skit om invandrare. I norrköping är allt svart eller vitt...
Citera
2007-11-08, 21:47
Medlem
JEzuss avatar
Sen finns det ju lite andra delar av staden så som Lindö, delar av Smedby, Eneby/Hallberg, Karlshov, Åby, Svärtinge (förort), Ensjön.

Som exempel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in