• 1
  • 2
2020-04-17, 14:01
Citat:
Ursprungligen postat av urkerz
Jo du har faktiskt rätt i det där med att effekten försvinner efter tag pga att kroppen blir så van, så fattar hur du resonerar.

Alltså för mig är det främst för att komma ur min depression och att komma igång med livet. Är trött på att fastna liksom, vill bara tända elden så att säga.

Men problemet som så många bipolära har är att det går över till ett missbruk, jag har det rätt svårt för att bara sluta sådär när jag väl börjat..

Cannabis brukar få en att fastna, då man gör ett tråkigt liv, lite roligare med cannabis, sorry men så är det för dom flesta.

Man ska söka nya saker utan droger, sedan kan man ha roligare stunder med droger eller för avkoppling
Citera
2020-04-19, 22:59
Citat:
Ursprungligen postat av urkerz
Har testat dom flesta medicinera man kan tänka sig men ingenting har hjälpt särskilt mycket helt ärligt.

När jag röker så blir jag mer kreativ, får mer saker gjorda och mår allmänt bra. Jag får inte den där ”slöa” effekten där jag inte får saker gjorda osv. Utan det blir helt tvärtom. Kan dock tillägga att jag ibland kan få overklighetstankar som kan ställa till det för mig ibland, men annars så mår jag bra.

Hur ser ni på saken?

Försök lyckas med ditt liv och röka dagligen du, du kommer hamna i ekonomisk konkurs. Du kommer ju att behöva trappa upp mer och mer mongo.

Jag har lärt mig en sak genom livet, och det är att det som verkar bra för stunden blir ett helvete i längden. Varsågod för rådet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in