• 1
  • 2
2020-04-16, 15:26
Medlem
På porrsidor har jag märkt att det är väldigt populärt med anal pain. Tyder detta på att analsex är mindre njutningsfullt om även kvinnan uppskattar det?
Citera
2020-04-16, 18:40
Medlem
Autumnals avatar
Kanske har att göra med att många blivit porrskadade och söker sig till mer tabubelagd porr eller vad man nu ska säga? Vet inte riktigt. Har sett det själv några gånger(är tjej) och kan tycka det är porrigt. Men vanligtvis så vill jag ju se njutning, precis som jag själv vill ha det när jag har sex om du förstår. Man kan ha jättehård analsex, brukar mest tycka det är skönt, så jag tror att det mest är oerfarna tjejer som blir påsatta av på tok för stora kukar i såna filmer.
Citera
2020-04-16, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Kanske har att göra med att många blivit porrskadade och söker sig till mer tabubelagd porr eller vad man nu ska säga? Vet inte riktigt. Har sett det själv några gånger(är tjej) och kan tycka det är porrigt. Men vanligtvis så vill jag ju se njutning, precis som jag själv vill ha det när jag har sex om du förstår. Man kan ha jättehård analsex, brukar mest tycka det är skönt, så jag tror att det mest är oerfarna tjejer som blir påsatta av på tok för stora kukar i såna filmer.

Hur kommer det sig att du kan ha hårt analsex utan smärta? Har du ett stort snus?
Citera
2020-04-16, 19:20
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epsy
Hur kommer det sig att du kan ha hårt analsex utan smärta? Har du ett stort snus?

Jag snusar inte överhuvudtaget... Är inte säker, men tror inte att det är så stor skillnad på storleken på folks rövhål. En del gillar det(analsex) medan andra kanske helt enkelt har svårare för det.
Citera
2020-04-16, 19:53
Medlem
Gillar analsex men avskyr att se någon som inte njuter av det på riktigt. Och tycker det syns väl även där tjejer/killar försöker få det att se ut som dom har skönt.

Förstår inte hur folk kan tycka om att se folk ha ont och tända på det. Är väl raka motsatsen till vad poängen med att ha sex är, jag vill se folk som har det skönt.

Tror nog dom flesta kan tycka om analsex bara det görs rätt. Är man helt ny går det ju inte köra på hårt men man vänjer nog sig både fysiskt och psykiskt så man kan slappna av och "känna" på rätt sätt.
Frun var jäkligt emot analt och att det bara var oskönt. Hon har fortfarande lite svårt att medge rakt ut att hon tycker det är skönt.
Men hon har aldrig varit så våt och kommit som hon gör när hon får den där bak. Och hårt kan hon ta den utan problem också nu.
Citera
2020-04-16, 19:56
Medlem
Citat:
På porrsidor har jag märkt att det är väldigt populärt med anal pain. Tyder detta på att analsex är mindre njutningsfullt om även kvinnan uppskattar det?
Det är gott att pressa gränserna lite. Det ska inte göra ont, men det ska vara på gränsen. Man måste vara försiktig och lyhörd när man kör bdsm.
Citera
2020-04-16, 21:37
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triumpf-Of-The-Ill
Det är gott att pressa gränserna lite. Det ska inte göra ont, men det ska vara på gränsen. Man måste vara försiktig och lyhörd när man kör bdsm.

Håller med dig! Dessutom så kan ju faktiskt röven gå sönder och då blir det ju ingen mer analsex alls. Det hade ju varit helvetet på jorden, i alla fall för oss som genuint älskar det.

Tycker det är det bästa om man kan dra gränser tillsammans innan man ägnar sig åt mer avancerade saker så att inga såna olyckor ska hända med en.
Citera
2020-04-16, 21:40
Medlem
OldMKenseys avatar
Älskar när man ser att det gör riktigt ont på tjejen!
Citera
2020-04-16, 22:45
Medlem
Citat:

Nej, i verkligheten så är det mer njutningsfullt när båda uppskattar det. I porr så är det för det mesta ett skådespel, tjejen låtsas att hon får ont och inte kan hantera kuken. Gissar på att en del killar vill inbilla sig att de har så stor kuk så tjejen inte klarar av den.

Citat:

Citat:
Jag snusar inte överhuvudtaget... Är inte säker, men tror inte att det är så stor skillnad på storleken på folks rövhål. En del gillar det(analsex) medan andra kanske helt enkelt har svårare för det.

Både ja och nej på rövstorleken Storleken på rövhål skiljer sig inte i riktig mening, men en kåt och avslappnad röv låter sig ju töjas och bli "större" under analsexet tillfälligtvis. Det handlar nästan bara om förmågan att slappna av. Kukens storlek spelar heller ingen roll, teknik (erfarenhet) är det som det hänger på.
Citera
2020-04-17, 19:32
Medlem
Citat:
Håller med dig! Dessutom så kan ju faktiskt röven gå sönder och då blir det ju ingen mer analsex alls. Det hade ju varit helvetet på jorden, i alla fall för oss som genuint älskar det.

Tycker det är det bästa om man kan dra gränser tillsammans innan man ägnar sig åt mer avancerade saker så att inga såna olyckor ska hända med en.
Bdsm handlar mycket om soft och hard limits. Jag gillar inte analsex, tycker det är för lite fysisk stimulans, men jag tänder på det. Därför är det gott.
Citera
2020-04-18, 01:29
Medlem
halaltarzans avatar
Painal är till för lite mer avancerade runkmonster, har en polare som bara älskar "asian street meat" med den där skallige australiensaren som i princip alltid ska in i tvåan på de där 45 kilos thailudrena med sin sprayburksliknande kuk.
Citera
2020-04-18, 01:50
Medlem
DaChiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Painal är till för lite mer avancerade runkmonster, har en polare som bara älskar "asian street meat" med den där skallige australiensaren som i princip alltid ska in i tvåan på de där 45 kilos thailudrena med sin sprayburksliknande kuk.

”Har en polare”

Tror det kan handla om att uppleva något äkta, känslomässigt. Många kvinnor fejkar uppenbarligen hur skönt de har det i porren.
Painal kan ju vara fake men antagligen har de ont och det tänder nog pervona på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in